قیمت طراحی سایت دو زبانه

قیمت طراحی سایت دو زبانه

بروزرسانی شده در۲۰ فروردین ۱۴۰۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

توی این مقاله میخام براتون عوامل مهمی که توی قیمت طراحی سایت تاثیر داره رو براتون شرح بدم تا بتونین با مطالعه این مقاله بهتر تصمیم گیری کنید،به طور کلی بخام خدمتتون عرض کنم هزینه طراحی سایت دو زبانه با قیمت ۱۴,۹۰۰,۰۰۰تومان توی مجموعه ما طراحی میشه ولی اگر این مقاله به تنهایی پاسخگوی نیاز شما نبود یا وبسایت شما یه وبسایت با امکانات متفاوتی هست میتونید از طریق راه های ارتباطی با کارشناس مجموعه تماس بگیرید،قول میدم که توی این تماس،به پاسخ خودتون میرسید و بهترین تصمبم رو جهت طراحی سایت دو زبانه میگیرید.
برای اینکه بتونید قیمت طراحی سایت دو زبانه رو به طور تقریبی محاسبه کنید ما در ادامه این مقاله تمام بخش ها را بر اساس قیمت های آن تفکیک کردیم که میتونید به طور دقیق مطالعه کنید.
در قسمت پایین جداول هزینه ها و تعرفه های طراحی سایت دو زبانه رو میتونید مشاهده کنید که در ادامه به توضیح آنها خواهم پرداخت.

قیمت طراحی سایت دو زبانه

عوامل مهم و اثر گزار بر هزینه طراحی سایت دو زبانه چیست؟

ساده و راحت بودن کار با وردپرس

یکی از عوامل موثر بر قیمت،کنترل پنل های مدیریتی سخت و پیچیده هستند که عملا هیچکدام به راحتی کار با وردپرس نیست و هزینه آنها هم به مراتب نسبت به سایت های وردپرسی گران تر هستند.

افزونه ها در وردپرس

افزونه یا پلاگین در وردپرس این امکان را به ما می دهد که بتوانیم به وسیله آنها امکانات و ماژول های مختلفی رو بر اساس نیازمون به سایت خودمون اضافه کنیم،بنابراین هر چه تعداد نصب افزونه ها بیشتر باشه قعطا هزینه نهایی هم افزایش پیدا میکنه.

استفاده از قالب های استاندارد در وردپرس

سئو یکی از عواملی هست که میتونه روی قیمت تمام شده اثر گذار باشه،هر چه قالب ما از لحاظ تکنیکالی قوی تر و استاندارد تر باشه مشکلات احتمالی رو توی رند سئو کردن سایت کمتر میکنه در نتیجه این مورد هم میتونه روی هزینه نهایی تاثیر بذاره.

هزینه هاست

هاست ها انواع مختلفی دارن و این تنوع آنها باعث شده که قیمت های مختلفی بین شرکت های هاستینگ ارائه بشه.

هزینه هاست وردپرسی

حجمیک ماهه (تومان)۳ ماهه (تومان)۶ ماهه (تومان)۱ ساله (تومان)
۵ گیگ۷۹,۹۰۰---
۱۵ گیگ۱۷۹,۹۰۰۵۱۲,۹۰۰۹۷۱,۹۰۰۱,۷۲۷,۹۰۰
۳۰ گیگ۳۳۹,۹۰۰۹۸۶,۹۰۰۱,۸۳۵,۹۰۰۳,۲۶۳,۹۰۰
۶۰ گیگ۵۳۹,۹۰۰۱,۵۳۸,۹۰۰۲,۹۱۵,۹۰۰۵,۱۸۳,۹۰۰
۱۲۰ گیگ۹۳۹,۹۰۰۲,۶۷۸,۹۰۰۵,۰۷۵,۹۰۰۹,۰۲۳,۹۰۰

خرید دامنه

نوع دامنه هم میتونه روی قیمت نهایی تاثیر گذار باشه،قیمت دامنه های داخلی خیلی ارزان تر از دامنه های خارجی و بین المللی هستند که توسط شرکت های هاستینگ ارائه میشه،پیشنهاد من به شما این هست که بسته به نوع فعالیت خودتون میتویند بهترین دامنه رو انتخاب کنید.
انتخاب خودسرانه دامنه ممکنه برای شما در آینده مشکل ساز بشه و پیشنهاد میکنم که حتما قبل از خرید دامنه با کارشناس مربوطه مشورت بگیرید.لامرد وب هم برای کمک به شما دریغ نمیکنه و میتونید سوالات خودتون رو از طریق راه های ارتباطی از ما بپرسید.

هزینه دامنه های محبوب

هزینه دامنهcom (581.000 تومان)org (706.000 تومان)net (764.000 تومان)ir (25.000 تومان)

قیمت طراحی سایت دو زبانه با قالب های وردپرسی

وردپرس یک سیتم مدیریت محتوای اپن سورس یا متن باز است که توسط مت مولنوگ راه اندازی شد.وردپرس از بیس و پایه با زبان php نوشته شده است که محبوبیت اون رو بیشتر کرده.
طراحی سایت با وردپرس اغلبا ارزان هست به این علت که شما هزینه سیستم مدیریت محتوا رو پرداخت نمی کنید و بیشتر هزینه ای که از شما دریافت میشه و باید پرداخت کنید جهت خرید دامنه و هاست و بخشی هم هزینه و دستمزد طراح سایت هست که وظیفه این رو داره صفحات اصلی و داخلی سایت،اشکال گرافیکی و… رو طراحی میکنه و به شما یه وبسایت خفن و تمیز ارائه میده.طبق اماری که ویکی پدیا ارائه کرده نزدیک به ۴۵۵ میلیون وبسایت با سیستم مدیریت محتوای ودپرس طراحی شده و این امار محبوبیت این سیستم رو میرسونه.
هزینه های آموزش و نحوه کار با پنل مدیریت رایگان هست و اگر سایت خودتون رو از لامرد وب تهیه کرده باشید پشتیبانی مادام العمر رایگان هم به شما تعلق میگیره و خیالتون راحته که اگر خدایی ناکرده در آینده مشکلات فنی برای وبسایتتون به وجود اومد یه تیم متخصص و کاربلد در کنار شما هست تا مشکلات شما رو در اسرع وقت حل کنه.

هزینه طراحی سایت دو زبانه

قیمت و تعرفه سایت فروشگاهی دو زبانه

طراحی سایت فروشگاهی دو زبانه یکی از بهترین ایده ها برای توسعه کسب و کارتون به حساب میاد.
شما با راه اندازی یک وبسایت دو زبانه یا چند زبانه میتونید خدماتتون رو به کل دنیا ارائه بدید و از طریق سایتتون مشتریان زیادی رو جذب خودتون می کنید.قیمت سایت های فروشگاهی هم به معیار های مختلفی بستگی داره و باید این موارد رو در نظر بگیریم.
چند مورد از پارامتر های تاثیر گذار توی قیمت رو براتون به طور خلاصه توضیح میدم.

یک وبسایت فروشگاهی خوب باید هاستینگ قوی داشته باشه،این وبسایت ها ممکنه بخاطر این که توی سطح بین المللی کار می کنند شاهد ترافیک زیادی توی وبسایتشون باشند که در صورت نیاز میتونن از سرور های مجازی یا اختصاصی استفاده کنند.

اگر بخاین وبسایت دو زبانه طراحی کنید باید حتما از دامنه های بین المللی استفاده کنید چون شما با دامنهir که یک دامنه داخلی و مخصوص کشور ایران هست نمی تونید به خارج از کشور خدمات بدید و در اصل وبسایت شما برای افراد خارج از کشور ممکنه به درستی باز نشه.

هر چقدر طراح وقت بیشتری جهت طراحی اشکال گرافیکی،بنر ها،لوگو و… بزاره طبیعتا از شما هزینه بیشتری دریاقت میکنه این نکته رو هم خوبه یادآور بشم بهتون که عقل مردم توی چشمشونه و شما باید تمام تلاشتون رو بکنید که بهترین سیات رو از لحاظ گرافیکی طراحی کنید و در کنار اون به طراح یاداور بشید که بحث UX رو هم توی طراحی هاش رعایت کنه.

یکی از دیگه از عوامل تاثیر گذار تعداد محتوا جهت بارگزاری در وبسایت هست،به عنوان مثال اگر وبسایت شما ۱۰۰۰ محصول داشته باشه و بخاین طراح و براتون تمام این محصولات رو بارگزاری کنه قطعا به ازای وارد کردن هر محصول هزینه ای جدا از طراحی رو ازتون میگیره.

طراحی سایت های فروشگاهی چه تک زبانه و چه چند زبانه هم میتونه با CMS اختصاصی طراحی بشه و هم با سیستم مدیریت محتوا وردپرس این دیگه بستگی به کسب و کار و هزینه ای داره که شما میخاین پرداخت کنید.

امروزه وردپرس و برنامه نویس ها قالب ها و تم های متنوعی رو جهت استفاده ارائه دادن که کاملا حرفه ای و کامل هستند به قدر حرفه ای هستند که شما میتونید با هزینه ای خیلی کم یک وبسایت شبیه سایت دیجی کالا یا دیوار داشته باشید.
بهتون حق میدم که یکم دچار شک و تردید شده باشید،فقط کافیه گوشی رو برداری و با کارشناسان ما ارتباط بگیری تا به طو کامل راهنماییتون کنند.

هزینه ثبت دامنه

ثبت دامنه اولین قدم برای شروع طراحی سایت دو زبانه هست که توسط شرکت طراح خریداری میشه.
دامنه در اصل نام وبسایت شماست که پس از تایید شرکت های ارائه دهنده به هاست شما متصل میشه و شما از این طریق میتونید به وبسیاتتون دسترسی داشته باشید.
دامنه ها معمولا یکساله و ۵ ساله تمدید میشه و که این کار اگر بخاد توسط شرکت های طراحی سایت انجام بشه معمولا دامنه ها را یکساله خرید می کنند.
هزینه دامنه های ۵ ساله گران تر از یکساله هستن ولی به خاط اینکه افراد فراموش می کنند دامنه های خودشون رو سر سال تمدید کنند و همین غفلت موجب از دست دادن دامنه اونها میشه پیشنهاد ما اینه که ۵ ساله تمدید بشه تا این مشکل هم حل بشه.

تعرفه خرید هاست

هاست ها فضایی هستند که اطلاعات و داده های شما توی اون فضا ذخیره سازی میشه.
هزینه های هاست کاملا متفاوت و متنوع هست.
شرکت های هاستینگ،این خدمات رو به صورت ماهانه،سه ماه،۶ ماهه و سالانه ارائه میدن و باز بسته به میزان حجم و پردازنده کاملا هزینه ها متغیر میشه.
ما در لامرد وب، هاست های ۵ گیگ تا ۲۰کیگ رو به مشتریانمون به طور رایگان هدیه میدیم.

هزینه طراحی قالب وبسایت در سایت های دو زبانه

قالب سایت های وردپرسی معمولا به چند روش قابل تهیه هستند:

استفاده از قالب های رایگان در بستر اینترنت

اگر از قالب های رایگان موجود توی اینترنت استفاده میکنید دیگه نیاز نیس هزینه طراحی قالب رو بپردازید و این باعث میشه که هزینه ها یکم پایین تر بیاد ولی این مورد رو فراموش نکنید که ممکنه سایت شما مشابه هزاران سایت طراحی شده با اون قالب باشه و این به شدت میتونه برندینگ و کسب و کار شما ضربه بزنه و ممکنه باعث کاهش اعتبار شما هم بشه.

خرید قالب از فروشگاه های معتبر

وبسایت های معتبری هستنند که میتونید قالب های رو از اونجا تهیه کنید،توصیه ما اینه که حتما از طراح اصلی اون خریداری بشه تا همحق کپی رایت رعایت بشه و هم استفاده از قالب های نال شده ممکنه برای وبسایت شما مضر بشه و در آینده سایت شما رو دچار ویروس کنه که لطمه بزرگی به کسب و کار شما وارد میکنه.

طراحی اختصاصی توسط طراح

این مورد بترین روشی هست که توسط شرکت های حرفه ای انجام میشه،توصیه ما استفاده از این روش هست که هم معتبر تره و هم از خطرات احتمالی اینده ممکنه جلوگیری بشه و دردسر قالب های نال شده رو دیگه ندارید.
هزینه پیاده سازی و لانچ کردن قالب روی هاست
بعد از اینکه قالب خریداری شد باید این قالب توسط توسعه دهنده روی وبسایت لانچ بشه تا وبسایت دردسترس باشه.
هزینه این مورد کاملا رایگان توسط تیم توسعه دهنده ما انجام میشه و میتونید با خیال اسوده این کار رو به تیم لامرد وب بسپارید.

هزینه افزایش امنیت سایت

اگر وبسایت شما از صر توسط تیم ما طراحی شده باشه این مورد کاملا به صورت حرفه ای و بدون هزینه مجدد برای شما انجام میشه ولی اگر خودتون قالب رو خریداری کردید مبلغی رو از شما دریافت میکنیم تا اینکه وبسایت شما رو از حملات و تهدیدات امن نگه داریم.

هزینه آموزش کار با پنل مدیریت سایت

این آموزش هم کاملا رایگان توسط تیم پشتیبانی ما انجام میشه.
توی مرحله شما به صورت حضوری یا به صورت مجازی و آنلاین میتونید این دوره آموزشی که حدود ۱ الی ۲ ساعت به زمان نیاز داره رو بگذرونید.

هزینه محتوا گذاری و درج مطالب

همونطور که در بالا هم ذکر شد اگر وبسایت شما فروشگاهی باشد برای بارگزاری هر محصول یا مقاله هزینه ای دریافت میشه که معمولا هزینه درج هر محصول بین ۴۵ تا ۶۵هزار تومان متغیر هست.
اگر وبسایت شما شرکتی و تجاری باشد در صورتی که نیاز باشه مقالات شما توی وبسایت بارگزاری بشه شما باید بابت بارگذاری هر مقاله مبلغ حدود ۳۰ هزارتومان پرداخت کنید.

هزینه پشتیبانی وبسایت توسط ما

تمام وبسایت های که از صفر تا صد توسط تیم ما طراحی شده باشند(بغیر از بسته پایه طراحی سایت) تماما دارای خدمات پشتیبانی فنی مادام العمر رایگان هستند و برای دریافت خدمات پشتیبانی نیاز به پرداخت هیچ هزنیه اضافی ندارند.
هزینه ریسپانسیو سازی قالب های طراحی شده
به وبسایت هایی که توی دستگاه های مختف سازگاری خودشون رو حفظ کنند قالب های رسپانسیو میگن.
با تجه به این که امروزه اکثر کاربران با گوشی وارد مرورگر میشن و وارد سایت های مد نظر خودشون میشن این نکته خیلی از اهمیت بالایی برخورداره که حتما باید توی اولویت های کاریمون باشه.
خبر خوش اینه که توی لامرد وب تمام قالب های طراحی شده ریسپانسیو هستند و نیاز به پرداخت هزنیه اضافی ندارید.

هزینه دو زبانه کردن سایت

هزینه دو زبانه کردن سایت توی شرکت لامرد وب معمولا به ازای هر زبان یک سوم هزینه سایت تک زبانه،به هزینه نهایی اضافه میشه.
به عنوان مثال اگر وبسایت فروشگاهی تک زبانه شما ۱۵ میلیون تومان طراحی شده،به ازای طراحی هر زبان ۵ میلیون تومان به قیمت اصلی اضافه میشه.

سئو و بهینه سازی سایت ها

هزینه سئو سایت معمولا از هزینه طراحی سایت ها جدا هستند ولی ما در لامرد وب تمام قالب هایی که طراحی میکنیم تماما مطابق استاندارد های گوگل طراحی و بهینه سازی شدن و تمام معیار های سئو تکنیکال در قالب های ما به طور کامل رعایت شده.

خلاصه کلام:
به طور کلی قیمت طراحی سایت دو زبانه به پارامترهای زیادی بستگی داره که توی این مقاله کامل توضیح دادم ولی چنانچه میخاین قیمت دقیق تری رو داشه باشید میتونید جهت استعلام با کارشناسان ما ارتباط بگیرید و قیمت طراحی سایت دو زبانه خودتون رو به طور دقیق برآورد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 13 =