ساخت سایت با کمترین هزینه

ساخت سایت با کمترین هزینه

بروزرسانی شده در۲۰ فروردین ۱۴۰۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

اجازه بدید قبل از اینکه بحث شیرین ساخت سایت با کمترین هزینه رو باز کنیم شما رو ارجاع بدم به صفحه قیمت طراحی سایت توی اون صفحه ما به طور کامل راجبه هزینه ها صحبت کردیم و براتون ۴ پکیج طراحی سایت آماده کردیم که شما میتونید بسته به نیاز خودتون یکی از اونها رو سفارش بدید،البته این رو هم بگم خدمتتون که مزیتی که پلن های ما داره پشتیبانی مادام العمر رایگان هست که ما رو از سایر شرکت ها متمایز کرده چون ما خدماتمون ایمان داریم و اونقدری برا شما ارزش قائل هستیم که هر زمان که اراده کنید تیم فنی آماده پشتیبانی سایت های شما هست.
در دنیای امروزی هیچ صاحب کسب و کار و بیزنیسی نیست که به افزایش فروش محصولات و خدمات خودش فکر نکنه و این مهم شده دغدغه کل زندگیش که چطور میتونه توی فضای اینترنت بهتر و بیشتر از رقبا دیده بشه.
اولین مرحله داشتن سایت هست و سوالی که پیش میاد اینه که آیا ساخت سایت با کمترین هزینه ممکنه؟اگر ممکنه کیفیت اون نسبت به بقیه سایت ها به چه شکله؟آیا کیفیت کمتری دارن؟

ساخت سایت با کمترین هزینه

این رو بگم خدمتتون که هیچ گرونی بی حکمت نیس و هیچ ارزونی هم بی علت!پس باید کاملا سنجیده و حساب شده پیش برین که خدایی نکرده کلاه سرتون نره.
توی این مقاله چند روش ساخت سایت با کمترین هزینه رو خدمتتون عرض میکنم که با توجه به بودجه و هزینه ای که دارید بتونید یه مورد رو انتخاب کنید.

هزینه همه سایت ها با توجه به نوع سایت ،محتوا ،تعداد زبان و… متغیره و طبیعی هست که فرق کنه که ما توی مقاله قیمت طراحی سایت دو زبانه به طور کامل هزینه های این نوع وبسایت ها رو براتون به طور کامل توضیح دادیم که میتونید مطالع کنید.
بیایین یه چند موردش رو با هم بررسی کنیم :

 

تاثیر هاست در ساخت سایت با کمترین هزینه

هاست یکی از مهم ترین قسمت های یک سایته و اگر بخام تعریف درستی ازش داشته باشم هاست یک زیر ساخت مهم برای اجرا و پیاده سازی سایتمونه که بهمون کمک میکنه سایتمون رو توی اون بستر پیاده سازی کنیم و عملا یه نوع کارت حافظه محسوب میشه.
هاست ها خودشون انواعی دارن که بسته به نوع فعالیت،میزان حجم،پهنای باند و … قیمت ها تغییر میکنه.هاست ها یه بخشی از سرور اصلی هستند که همیشه به اینترنت وصله و داده های شما توی اون قرار میگیره،پس به این نتیجه میشه رسید که اگر برای سرور شما مشکلی پیش بیاد یا توی اینترنت سرور شما اختلالی پیش بیاد عملا سایت شما از دترس خارج میشه و به اصطلاح سایت شما DOWN میشه.
من براتون چند نمونه از انواع هاست ها رو بیان میکنم تا بتونید برای ساخت سایت با کمترین هزینه اقدام کنید.

ساخت سایت با کمترین قیمت

هاست اشتراکی

توی این نوع هاست ها یک سرور اصلی رو به چندین بخش کوچک تقسیم می کنند و هر بخش رو به یک وبسایت اختصاصی میدن از همین جهت به اون هاست های اشتراکی میگن به این معنی که افراد به صورت مشترک از یک سرور استفاده می کنند تا هزینه های نگه داری و امنیت سرور رو نداشته باشن.
این روش در حالی که مزایایی داره معایبی هم داره که میشه به عدم امنیت کافی،منابع محدود و کم بودن سرعت اشاره کرد.

هاست وردپرسی

شما برای استفاده از وردپرس باید منابع اولیه اون رو تامین کنید و بخاطر این که استفاده وردپرس از منابع سرور زیاده میان و از هاست هایی استفاده می کنند که از لحاظی رم و CPU قوی تر باشند که توی سیستم وردپرس اختلال ایجاد نشه و سایت های وردپرسی به درستی کار کنند.این نکته رو هم بگم خدمتتون که هاست های وردپرسی هزینه معمولا بیشتری دارند که میتونید قیمت سایت های وردپرسی رو از اینجا ببینید.

سرور اختصاصی

زمانی که شما میایید و از یک هاست اختصاصی برای سایت خودتون استفاده میکنید در اصل اومدید و برای اون هاست از یک سرور استفاده کردید که فقط سیستم شما داره از این منابع سرور استفاده میکنه در نتیجه سرعت سایت شما و منابعی که ازش استفاده میکنید به سرعت بهبود پیدا میکنه و نتیجه کار شما رو شگفت زده می کنه.یک نمونه از سایت هایی که به علت ترافیک بالای کاربران باید از سرور های اختصاصی استفاده کنه سایت های خبری هستند که می تونید هزینه طراحی سایت خبری رو به طور کامل از این مقاله مطالعه کنید.
معمولا به علت سنگین بودن هزینه های سرور اختصاصی اغلب فقط شرکت هایی که از پیش این هزینه ها در میان سراغشون میره.
اگه دوست دارین که قیمت تقریبیشون رو بدونید میتونید یه سری به این لینک بزنید.

میزبانی ابری

میزبانی ابری شاید به کار کسی که به دنبال ساخت سایت با کمترین هزینه هست نیاد ولی برای کامل تر شدن مقاله مجبور شدم یه اشاره ریزی بهش کنم.
توی میزبانی ابری چندین سرور به صورت یک شبکه هماهنگ در میان و به هم متصل و کانکت میشن،کاری که انجام میشه اینه که سایت شما به طور همزمان از این سرور ها استفاده میکنه و دیگه عملا هیچ خبری از منابع محدود نیست.
این نوع هاست برای سایت های مبتدی بخاطر هزینه های امنیت و پشتیبانگیری و…. اصلا پیشنهاد نمیشه.

دامنه سایت

شما علاوه بر هاستی که تهیه میکنید و از اون استفاده میکنید نیاز به یک Domain دارید که به هاست شما متصل بشه.Domain یا دامنه همون اسم سایت شما هست که کاربر توی مرورگر وارد میکنه.
دامنه های متفاوتی وجود داره که هر کدوم هم قیمت های مختلفی رو دارند،به عنوان مثال دامنه ir مخصوص کشور جمهوری اسلامی ایران است که تقریبا قیمت زیر ۱۰۰ تومان رو برای شما داره. شما برای خرید دامنه ir میتونید از سامانه ایرنیک اقدام کنید.
ساخت سایت یا کمترین هزینه!وردپرس یا برنامه نویسی؟
به طور کلی شما برای این که ساخت سایت با کمترین هزینه رو شروع کنید دو راه بیشتر ندارید،راه اول اینه که با برنامه نویس ها همکاری کنید و را دوم اینه که با سیستم مدیریت محتوا سایت خودتون رو شروع کنید.
اگر بخاین با برنامه نویس همکاری کنید به این نکته هم توجه کنید که در آینده اگر به هر دلیلی ارتباط شما با برنامه نویس قطع بشه عملا شما به تنهایی از پس مدیریت سایت بر نمایید و به این راحتی نمی تونید تغییرات مد نظرتون رو توی سایت اعمال کنید.
پیشنهاد تیم لامرد وب استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس هست که خود مجموعه ما هم از همین سیستم برای طراحی وبسایت مشتریانمون استفاده میکنیم و مزیتی که این سیستم داره این هست که اولا شما رو بخ برنامه نویس وابسته نمیکنه و نکته دوم اینه که هزینه خیلی خیلی کمتری نسبت به بقیه سیستم ها داره.

خلاصه کلام

به طور خلاصه برای ساخت سایت با کمترین هزینه شما نیاز به دامنه و هاست دارید که در بالا به طور کامل بهتون توضیح دادم.
این سرویس ها هر کدوم هزینه خاص خوشون رو دارند و باید برای ساخت سایت با کمترین قیمت این هزینه های حداقلی رو پرداخت کنید.با توجه به اطلاعات بالا شما میتونید از همین امروز برای ساخت سایت خودتون با کمترین هزینه اقدام کنید.

ساخت سایت با کمترین قیمت

پیشنهاد ویژه لامرد وب:
شما شاید بتونید یک وبسایت معمولی رو با دانش دست و پا شکسته راه اندازی کنید ولی به این موضوع فکر کنید که در آینده شرایط شما فرق خواهد کرد و اگر وبسایت شما دچار کوچکترین مشکل و ایراد بشه اون موقع نیاز به یک فرد متخصص پیدا میکند و باید هزینه های زیاد رو برای حل این مشکلات پرداخت کنید.
شما میتونید طراحی سایت خودتون رو به ما تیم ما بسپارید و جدا از اون پشتیبانی فنی مادام العمر رایکان هم از ما دریافت کنید تا نگران مشکلات احتمالی آینده نباشید.
برای سفارش یا درخواست مشاوره رایگان میتونید با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 6 =