هزینه طراحی سایت خبری

بروزرسانی شده در۲۰ فروردین ۱۴۰۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

سایت های خبری یکی از سایت های پر بازدید در سطح وب به حساب میاد به این علت که کاربران به دنبال آگاهی هستند و این وبسایت ها اخبار روز ایران و جهان را منتشر می کنند.اگر میخاین به طور کامل راجبه هزینه طراحی سایت خبری بدونید ما به طور کامل توی صفحه قیمت طراحی سایت توضیحات کاملی رو دادیم که میتونید به این صفحه هم سری بزنید و مطالعه کنید.

هزینه طراحی سایت خبری

پلنهزینه (تومان)مدت زمان طراحیپشتیبانی فنی
بسته اقتصادی۹,۹۰۰,۰۰۰۱ هفته۳ ماه
بسته حرفه ای۱۸,۹۰۰,۰۰۰۲ هفتهمادام المعر

وبسایت های خبری می توانند از طریق سفارش تبلیغات و ریپورتاژ اگهی هایی که دریافت می کنند درآمد قابل توجهی داشته باشند.
لامرد وب به شما این امکان را می دهد که با کمترین هزینه طراحی سایت خبری خود را راه اندازی کنید و با گرفتن سفارش تبلیغات و ریپورتاژ اگهی کسب درآمد کنید.
عامل موفقیت هزینه طراحی سایت خبری بستگی به میزان تولید محتوا شما دارد چرا که موتورهای جستجو به سایت هایی که به طور منظم محتوا های با کیفیت و جذاب تولید می کنند اعتبار بالایی میده ورتبه های کلمات کلیدی شما رو بهبود میده و این خودش یعنی کسب درآمد.
شما باید تمام تلاش خود را کنید که برای هزینه طراحی سایت خبری خودتون یک قالب و دیزاین مناسب انتخاب کنید چرا که عقل مردم توی چشمشونه و هر چقدر گرافیک و دیزاین سایت شما زیبا تر باشه میتونه این وبسایت ارتباط موثری رو با کاربر برقرار کنه و این خودش یه فاکتور مهم توی تعیین هزینه طراحی سایت خبری هم محسوب میشه.

کسب درآمد از هزینه طراحی سایت خبری

سایت های خبری با انتشار به موقع و منظم محتوا و اخبار به روز پتانسیل بالایی توی رتبه گرفتن نتایج گوگل دارند شما با طراحی سایت خبری مطابق با چارچوب های به روز گوگل و تولید محتوای به موقع و هفتگی میتونید به راحتی نسبت به سایر رقبا توی نتایج گوگل رتبه بگیرید.
سایت هایی که توسط لامرد وب طراحی و توسعه داده میشوند همگی طبق اصول و چهارچوپ سئو طراحی میشوند و به کارفرما های گرامی تحویل داده میشه تا کارفرمایان مجموعه ما همیشه یه گام جلوتر از رقبا قرار بگیرن و سریع تر به نتیجه دلخواه خودشون برسن.
مشاوره ساخت سایت خبری در لامرد وب
در عصر امروز با پیشرفت تکنولوژی و توسعه یافتن کسب وکار ها نیاز استفاده از فضای مجازی بیش از هر دوره ای دیگه حس میشه.طراحی سایت خبری حرفه ای یک قابلیتی رو به شما میده که میتونید بدون در نظر گرفتن زمان و مکان و بدون این که محدودیتی داشته باشید وبسایت خودتون رو رشد و توسعه بدید و کسب درآمد کنید.
تیم لامرد وب هم میشه در کنار مشتریان خودش یوده و خواهد بود،پس اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید حتما با ما در میون بزارید.

هدف از طراحی وب سایت خبری چیه؟

سایت های خبری با هدف انتشار اطلاعات و اخبار به طور سریع در فاصله کوتاه طراحی میشن و باعث افزایش سطح اگاهی مردم جامعه و اطلاع رسانی اونها میشه ضمن اینکه مدیر وبسایت هم میتونه از برطرف کردن این نیاز مردم و رشوندن اگاهی به روز به اونها کسب درآمد کنه.
سایت های خبری باید سرعت لود بسیار بالایی داشته باشند چون مردم دوست دارند که اخبار را بدون اتلاف وقت مطالعه کنند و اگر وبسایت شما کند باشه یا به درستی لود نشه کاربر صفحه شما رو میبنده و وارد سایت رقبای شما میشه،این جرکت به گوگل میگه کاربر سایت اولی مه سایت شما باشه رو دوست نداره و به سایت دومی که واردش شده بیشتر علاقمنده چون این وبسایت به درستی نیاز اون کاربر رو رفع کرده،گوگل با این تحلیل ها به وبسایت ها امتیاز میده و همین امر باعث میشه که بعضی صفه اول گوگل برای بعضی ها ارزوی دست نیافتنی باشه.ولی شما الان از این امر اگاه شدید که همین فاکتور های کوچکه که نتایج بزرگ رو رقم میزنه.

در نظر گرفتن سطوح دسترسی برای اعضای سایت به خصوص خبرنگاران

تمام وبسایت ها برای برقرای امنیت خودشون یک سری سطح ها را تعیین میکنند که نشون میده چه کاربران به چه بخش هایی دسترسی داشته باشن،این امر برای هزینه طراحی سایت خبری هم استثنا نداره و یک سری سطوح رو برای خبرنگاران تعیین میکنیم که بتونن مقالات و اخبار خودشون رو منتشر کنند تا تمام بخش ها به طور مدیریت شده کنترل بشوند.

رابطه کاربری UX،عاملی موثر در هزینه طراحی سایت خبری

کاربران در وبسیایت ها باید بتونن بدون گیج شدن تنها با سه کلیک به خواسته خودشون توی وبسایت ها برسن.
این خواسته میتونه خرید باشه،انتقال از یک صفحه به صفحه دیگه باشه و….
اگر کاربر بتونه توی این مدت به خواسته خودش برسه اون موقع ما میتونیم بگیم که این وبسایت اصول UX تجربه کاربری رو خوب رعایت کرده.
در وبسایت های خبری کاربران به دنبال جدید ترین اخبار روز هستند،شما میتونید برای دسترسی کاربران به اخرین اخبار جدید منویی رو تحت عنوان جدیدترین اخبار در قسمت بالای سایت قرار بدید تا کاربران تنها با یک کلیک بتونن به خواسته خودشون برسن!

سرعت بالا،عامل موثر در هزینه طراحی سایت خبری

سایت های خبری باید سایت های سریعی باشند به طوری که حوصله کاربران حین باز شدن سایت سر نره و همین امر باث کلافه شدن کاربران و بالا رفتن نرخ پرش سایت شما بشه.
بهترین تایم لود شدن سایت ها بازه زمانی ۲ الی ۳ ثانیه هست که مدت زمان بیشتر از این اصلا بهینه نیست و جا داره که روی وبسایت کار بشه تا از لحاظ سرعت هم بهبود پیدا کنه.

ظاهر سایت

ظاهر سایت یکی از عوامل مهم توی بحث قیمت و هزینه طراحی سایت خبری هست.
هر چه وبسایت شما زیبا تر و شکیل تر باشه،یعنی طراح زمان بیشتری رو صرف طراحی و دیزاین سایت کرده باشه هزینه طراحی سایت خبری هم به مراتب بالاتر میشه.اولین چیزی که کاربران با اون روبه رو میشن ظاهر و قالب سایت شما هست پس حتما بهتون پیشنهاد میکنم که توی بحث طراحی وسواس به خرج بدید و با هر قالبی وبسایتتون رو بالا نیارید.

عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت خبری

عوامل بسیاری توی هزینه طراحی سایت خبری،راه اندازی،نگه داری و… تاثیر داره از جمله طراحی ظاهری سایت،سیستم مدیریت محتوای سایت،سرور سایت،پشتیبانی فنی سایت و… از مهم ترین عوامل مهم و تاثیر گذار توی قیمت طراحی سایت هستند.

قیمت طراحی سایت خبری

هزینه طراحی اختصاصی ظاهر سایت خبری

تیم فنی لامرد وب بر اساس سلیقه و دیزاین مد نظر شما سایت شما رو طراحی میکنه و خدمت شما تحویل میده.
توجه کنید که لامرد وب از هیچ قالب آماده ای جهت طراحی سایت خبری استفاده نمی کنه و اگر شما یک قالب آماده هم پسندیده باشید تیم ما صرفا برای طراحی اختصاصی از اون دیزاین مد نظر شما ایده میگیره و با جدیدترین متد های روز دنیا و قالب اختصاصی خودتون رو طراحی میکنه.

هزینه هاست ودامین در طراحی سایت خبری در لامرد وب

هزینه طراحی سایت خبری ارائه شده توی تیم لامرد وب با در نظر هزینه هاست و دامین هست و شما نیاز به پرداخت هزینه مازاد برای دامنه و هاست ندارید.

اهمیت طراحی سایت خبری

تقریبا تمام مردم دوست دارند به طور لحظه ای از تمام اخباری که در ایران و سراسر جهان رخ میده مطلع بشن و امروزه دیگه مثل قبل روزنامه به نیاز مردم پاسخ نمیده.به همین دلیل امروزه بیشتر از هر عصر و دوره ای نیاز به طراحی سایت خبری احساس میشه.

سوالات متداول هزینه و قیمت طراحی سایت خبری

برای طراحی وبسایت خبری چقدر زمان میبره؟

لامرد وب پس از تکمیل شدن فرایند خرید شما در مدت زمان ۱۰ روز الی ۲ هفته سایت نهایی رو به شما تحویل میده.
توجه داشته باشید که وبسایت های حرفه ای زمان زیادی برای طراحی نیاز دارند و نمیشه توی ۲ الی ۳ روزه طراحی کرد.

مدت زمان پشتیبانی برای هزینه طراحی سایت خبری چقدره؟

تمام پروژه های طراحی شده در لامرد وب پشتیبانی فنی مادام العمر رایگان دارند و شما بدون نگرانی میتونید وبسایت خودتون رو جهت پشتیبانی فنی به تیم متخصص ما بسپارید.

آیا آپدیت های نسخه های جدید طراحی سایت خبری رایگان هستند؟

بله،تمام اپدیت ها را تنها با یک کلیک در پنل پیشخوان خودتون میتونید دریافت کنید.

من نحوه کار با وبسایت خبری رو بلد نیستم باید چیکار کنم؟

اصلا جای نگرانی نیست،بعد از اتمام پروژه و انجام شدن طراحی مدنطر،اموزش کامل کار با سایت و پنل مدیریتی به صورت فایل آموزشی خدمتتون ارسال میشه.

شرایط پرداخت و هزینه طراحی سایت خبری به چه شکله؟

طبق قوانین تیم لامرد وب ۵۰ درصد از مبلغ زا به عنوان پیشپرداخت در شروع کار از مشتری های عزیز دریافت میکنیم و ما بقی مبلغ رو بعد از اتمام کار و تایید نهایی شما قابل پرداخت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 7 =