قیمت سایت شرکتی

بروزرسانی شده در۲۰ فروردین ۱۴۰۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

اگه کسب‌وکارتون به سایت نیاز داره و دنبال جلب مشتری‌ها و افزایش فروش هستید، طراحی سایت می‌تونه خیلی مفید باشه. اما یادتون باشه که همه چیز وابسته به شرایط و رقباست. قبل از تصمیم‌گیری، با متخصصان صحبت کنید و نیازهاتون رو مشخص کنید تا بهترین تصمیم رو بگیرید.

قبل از اینکه به ادامه این مقاله بپردازیم بهتون پیشنهاد میکنم یه سری به صفحه قیمت طراحی سایت بزنید و تا اطلاعات بیشتری رو راجبه هزینه های طراحی بدست بیارید.سایت شرکتی داشتن خیلی مزایای خوبی داره! باهاش می‌تونی به آسونی به دنیای آنلاین وارد بشی و حضورتو نشون بدی. از طریق سایت، همه‌ی مردم می‌تونن اطلاعات شرکتت رو ببینن و باهاش آشنا بشن. برای دریافت قیمت سایت شرکتی و قیمت طراحی وب سایت شرکتی حتما با مشاورین ما در لامردوب تماس بگیرین .

اینجوری، افراد بهتر می‌تونن به کسب و کارت اعتماد کنن. همچنین، با استفاده از سایت می‌تونی استراتژی‌های بازاریابیت رو بهبود بدی و بیشتر فروش کنی. با ارائه اطلاعات دقیق و جذاب، مخاطبانتو جذب می‌کنی و فرصت‌های بیشتری برای فروش و پیشرفت پیدا می‌کنی. همچنین، از طریق سایت، می‌تونی راحت‌تر با مشتریانت ارتباط برقرار کنی و نیازهاشون رو بشنوی. کلا، سایت شرکتی برای تو یه ابزار قدرتمنده که بهت کمک می‌کنه در دنیای کسب و کار موفق تر باشی!

پلنهزینه (تومان)مدت زمان طراحینوع طراحیپشتیبانی فنی
بسته اقتصادی۹,۹۰۰,۰۰۰۱ هفتهانتخاب از بین دمو های موجود۱ سال
بسته حرفه ای۱۸,۹۰۰,۰۰۰۲ هفته
طراحی اختصاصی و یونیکمادام المعر

تعرفه طراحی سایت‌های مختلف

تعرفه طراحی سایت شرکتی به چند چیز بستگی داره. اولاً باید بدونی چقدر بزرگ و پیچیده می‌خوای سایتت باشه. تعداد صفحات و نوع محتوا و ویژگی‌های اضافه می‌تونه هزینه رو تعیین کنه. اگه طراحی و برندینگ هم لازم داری، این هم هزینه‌ها رو بیشتر می‌کنه. بعدش نوع توسعه وبسایت هم مهمه. انتخاب زبان برنامه‌نویسی و فناوری‌های مختلف به هزینه اضافه می‌شه.
اگه سایتت خاصیت سفارشی داره یا نیاز به امکانات خاصی داری، اونم هزینه رو بالا می‌بره. یادت نره همچنین هزینه‌های نگهداری و پشتیبانی و همچنین هزینه‌های مربوط به دامنه و میزبانی هم باید رو در نظر بگیری. همه اینها به قیمت سایت شرکتی تو تأثیر می‌ذاره. برای اطلاعات دقیق‌تر می‌تونی با متخصصان و طراحان وب صحبت کنی و بهترین گزینه رو انتخاب کنی که بتونی سایت خوب و موثری بسازی که به کسب و کارت کمک کنه رشد کنه و موفق باشه!

تعرفه طراحی سایت شرکتی

عوامل موثر در قیمت سایت شرکتی

تعرفه طراحی سایت شرکتی متفاوته چون این مورد به عوامل متعددی بستگی داره. تعدادی از این عوامل عبارتن از:
۱. اندازه و پیچیدگی سایت:

تعداد صفحات و نوع محتوا، ویژگی‌ها و قابلیت‌های مختلف سایت، اندازه و پیچیدگی سایت را تعیین می‌کنن. سایت‌های بزرگتر و پیچیده‌تر هزینه بیشتری نیاز دارن.
۲. سطح سفارشی‌سازی:

اگر سایت شما نیاز به طراحی و توسعه سفارشی داره و ویژگی‌ها و قابلیت‌های خاصی داره، هزینه آن افزایش پیدا می‌کنه.
۳. نیاز به طراحی گرافیکی و برندینگ:

اگر نیاز به طراحی لوگو، هویت بصری و برندینگ دارین، هزینه‌ها بالاتر می‌ره.
۴. نوع تکنولوژی وب:

استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی، فریم‌ورک‌ها و سیستم‌های مدیریت محتوا نیز تعیین‌کننده هزینن.
۵. محتوا و تصاویر:

اگر نیاز به تولید محتوا و عکس‌های حرفه‌ای دارین، هزینه‌ها افزایش پیدا می‌کنه.
۶. زمان انجام پروژه:

زمانی که برای هزینه طراحی سایت شرکتی در نظر گرفته می‌شه نیز بر تعرفه تأثیر می‌زاره. پروژه‌هایی که نیاز به تحویل سریع‌تری دارن، ممکنه هزینه بیشتری داشته باشن.
۷. سطح پشتیبانی و نگهداری:

هزینه‌های مرتبط با نگهداری و به‌روزرسانی سایت نیز به تعرفه اضافه می‌شن. همچنین، هر طراح و توسعه‌دهنده وب ممکنه سیاست‌ها و سیستم تعرفه‌گذاری خاص خود را داشته باشه که می‌تونه به متغیر بودن تعرفه‌ها منجر شه. برای اطلاع از تعرفه‌های دقیق، می‌تونین با چندین طراح و توسعه‌دهنده مشورت کنین و قیمت‌ها را مقایسه کنین تا بهترین گزینه را انتخاب کنین. برای دریافت تعرفه سایت شرکتی و قیمت طراحی وب سایت شرکتی با مشاورین ما در لامردوب تماس بگیرین.

قیمت طراحی سایت شرکتی

ویژگی‌های سایت‌های شرکتی

سایت شرکتی برای جلب توجه کاربران و مشتریان باید دارای ویژگی‌ها و اجزای مختلفی باشه که بهترین تجربه کاربری را ارائه بده و اهداف شرکت را بهبود بخشه. در زیر چند ویژگی مهم برای سایت شرکتی را ذکر می‌کنیم. برای دریافت تعرفه طراحی سایت شرکتی و قیمت طراحی وب سایت شرکتی با مشاورین ما در لامردوب تماس بگیرین.
۱. طراحی حرفه‌ای:

طراحی سایت باید حرفه‌ای و جذاب باشه تا به چشم کاربران بخورد و اعتماد آنها را جلب کنه.
۲. رابط کاربری آسان:

رابط کاربری باید ساده و آسان برای استفاده باشه تا کاربران بدون مشکل به محتواها و خدمات شما دسترسی داشته باشن.
۳. اطلاعات شرکت:

بخشی در سایت به اطلاعات مربوط به شرکت شما اختصاص داده شود، از جمله تاریخچه، مشخصات، ماموریت، ویژگی‌ها و خدمات ارائه شده.
۴. نمونه کارها و مطالب:

اگه می‌تونید نمونه‌کارها، مطالب و محتواهای ارزشمندی که تولید کردید رو به نمایش بگذارید، این می‌تونه به اطمینان مخاطبان از شما کمک کنه.
۵. فرم تماس و ارتباط:

یک فرم تماس یا راه‌های ارتباطی مانند ایمیل یا شماره تماس باید بر روی سایت قرار بگیرن تا مخاطبان بتوانند به راحتی با شما در ارتباط باشن.
۶. محتوای به‌روز و ارتقاء:

سایت شما باید حاوی محتوای به‌روز و اطلاعات جدید باشه تا بازدیدکنندگان به طور مداوم به سایتتون بازگردن.
۷. سئو و بهینه‌سازی:

سایت باید به‌گونه‌ای طراحی بشه که بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو (SEO) داشته باشه و در نتایج جستجوی اینترنت بهتر دیده بشه.
۸. پاسخگویی به موبایل:

سایت باید ریسپانسیو باشه و به صورت مناسب بر روی تلفن‌های همراه و تبلت نمایش داده بشه.
۹. امکانات اضافی:

بسته به نیازهای شرکت، ممکن است نیاز به امکانات اضافی مانند فرم‌های ثبت نام، بلاگ، نقشه موقعیت، چت آنلاین و… داشته باشین. همچنین بستگی به نوع کسب و کار و صنعتی که در آن فعالیت می‌کنین، ویژگی‌های دیگری نیز ممکنه به سایت شما افزوده بشه. برای طراحی سایت شرکتی موفق، پیشنهاد می‌شه با یک طراح و توسعه‌دهنده وب حرفه‌ای همکاری کنین تا بهترین نتیجه را به دست بیارین.

تعرفه طراحی سایت شرکتی بسیار متفاوته برای پاسخ دادن به این چرایی در ادامه مطلب با ما همراه باشین. زمانی که برای سفارش طراحی سایت با ما تماس بگیرین، قطعاً می‌دونین که برای کسب و کار خود چه هدفی دارین و نیازسنجی مجموعه وب این امکان را به شما میده تا بتونید تصمیم بهترین تصمیم رو برای سایت خودتون بگیرید. برای مثال طرح سایت تعرفه طراحی سایت شرکتی با قیمت طراحی وب سایت شرکتی خدماتی متفاوته هر کدوم از اون‌ها دارای طراحی متفاوتی هستن. برای دریافت تعرفه سایت شرکتی و قیمت طراحی وب سایت شرکتی با مشاورین ما در لامردوب تماس بگیرین.

 

تعرفه طراحی سایت شرکتی

تعرفه طراحی سایت شرکتی وردپرس

سایت وردپرس یا سایت داینامیک قیمت و تعرفه کمتری نسبت به سایت‌های پایتون و php دارن. در طراحی سایت وردپرس تمامی استانداردهای پیش فرض در یک سایت اعمال خواهند شد. آپشن‌ها و امکانات بسیار کارآمد و کاربردی دارن که می‌تونن نیاز سایت‌های شرکتی و فروشگاهی را تامین کنن. در صورتی که سایت شما فروشگاهی باشه باید داده‌های خاصی از مشتریان داشته باشین. برای این سایت‌ها بهتره از روش پایتون استفاده کنین. تعرفه طراحی سایت شرکتی وردپرس با قالب نیمه اختصاصی کمتر از قالب اختصاصی در نظر گرفته شده. همچنین قیمت طراحی با وردپرس به صورت اختصاصی از برنامه نویسی پایتون ارزون‌تره. طراحی سایت با استفاده از پایتون در پروژه‌های مختلف استفاده می‌شه.

قیمت طراحی سایت شرکتی پایتون

بعد از نیازسنجی و اینکه سایت شما چه نوع سایتیه، تیم طراحی توسعه به شما میگه که می‌تونین چه امکاناتی رو برای در مشتری قرار بدین و بهتره چه روشی استفاده کنین. قیمت و تعرفه طراحی سایت شرکتی یا سایت‌های دیگر با وردپرس به عوامل مختلفی بستگی داره. از جمله این عوامل میشه به اختصاصی یا نیمه اختصاصی بودن سایت اشاره کرد.
همچنین با توجه به اینکه سایت شما شرکتیه یا فروشگاهی قیمت طراحی سایت شرکتی و قیمت طراحی سایت شرکتی آن متفاوته؛ اما سایتی که از با برنامه پایتون طراحی می‌شه به کدنویسی از سمت سرور احتیاج داره و باید کد دستوری به خصوصی براش نوشته بشه. هرچه حجم درخواست کمتری به سمت سرور ارسال بشه. سرور با سرعت بیشتری می‌تونه به درخواست‌های شما پاسخ بده؛ در نتیجه سایت بازدهی بالاتری داره؛ بنابراین برای طراحی سایت‌های حرفه‌ای بهتر از برنامه نویس پایتون استفاده کنین.

اطلاع از هزینه طراحی سایت

ما رایگان سایتت رو تحلیل می‌کنیم، تنها کافیه به مجموعه لامردوب مراجعه کنین. با مراجعه آنلاین به قسمت مربوطه توی سایت می‌تونین تمامی اطلاعات خودتو وارد کنی تا باهات تماس بگیریم و در مورد طراحی سایتت راهنماییت کنیم. قطعاً برای طراحی سایتت به یک گروه کار بلد احتیاج پیدا می‌کنی که باید ویژگی‌های مختلفی داشته باشه. مجموعه لامردوب ویژگی‌های مختلفی داره. تیم لامردوب دارای متخصصین و باتجربه است که میتونن توی زمینه طراحی سایت بهترین مشاوره و پلان رو برای شما اجرا کنن؛ در نتیجه می‌تونی با یه تیمی از طراح‌ها و توسعه دهنده‌های کار بلد سایت خودتون رو راه‌اندازی کنین.
اگر طراحی سفارشی دارین می‌تونین روی این مجموعه حساب کنی. گروه لامردوب می‌تونه سفارش طراحی وب سایت شما رو به عهده بگیره و با توجه به نیاز و برندتون سفارشتون رو آماده سازی و اجراء کنه. همچنین این مجموعه دارای پشتیبانی پس از فروش خدمات هم هست. بعد از اینکه پروژه تموم شد. گروه طراحی سایت لامردوب طریق ارائه پشتیبانی آنلاین و خدمات پس از فروش پاسخ سوالات شما رو میده. اگه نگران تعرفه طراحی سایت شرکتی یا قیمت طراحی سایت شرکتی هستین بهت می‌گیم که گروه طراحی لامردوب با قیمتی مناسب نیازهای شما را برآورده می‌کنه و می‌تونین از نمونه‌های قبلی کارهای اون‌ها و نظریات مشتریان هم کمک بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 11 =