قیمت طراحی سایت تک صفحه ای

قیمت طراحی سایت تک صفحه ای

بروزرسانی شده در۲۰ فروردین ۱۴۰۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

توی این مقاله میخام راجبه قیمت طراحی سایت تک صفحه ای باهاتون صحبت کنم و بهتون بگم که یه سایت تک صفحه ای چه امکاناتی رو داره و قیمت تقریبی اون به چه شکل هست.
قبل از این که راجبه قیمت طراحی سایت تک صفحه ای صحبت کنیم شما رو ارجاع میدم به صفحه قیمت طراحی سایت،توی اون صفحه ما به طور کامل از جزییات گرفته تا کلیات راجبه هزینه و امکانات سایت ها براتون توضیح دادم که میتونید وقت بزارید و اون رو مطالعه کنید ولی اگر صرفا راجبه قیمت طراحی سایت میخاید بدونید توی این مقاله همراه من باشید.
هزینه طراحی سایت تک صفحه ای به پارامترهای زیادی بستگی داره و اگر بخام یک قیمت تقریبی رو بهتون بگم معمولا قیمت طراحی سایت تک صفحه ای با قالب آماده از ۴ میلیون تومان شروع میشه به بالا و قیمت طراحی سایت تک صفحه ای با قالب و طراحی اختصاصی تقریبا از ۹/۹۰۰ تومان شروع میشه به بالا،حالا هر چقدر امکانات سایت شما بیشتر باشه طبیعتا هزینه پرداختی هم به مراتب بیشتر خواهد شد.
این بود از کلیات هزینه طراحی سایت تک صفحه ای،توی ادامه مقاله میریم سراغ جزییات تا بیشتر راجبه پلن ها اطلاعات کسب کنیم و بهتر و سریع تر بتونیم تصمیم بگیریم که کدوم پلن مناسب شماست.

پلنهزینه (تومان)مدت زمان طراحینوع طراحیپشتیبانی فنی
بسته اقتصادی۵,۹۰۰,۰۰۰۳ روزدمو های از قبل موجود۳ ماه
بسته حرفه ای۱۴,۹۰۰,۰۰۰۱ هفته
طراحی اختصاصی و یونیکمادام المعر

طراحی سایت تک صفحه ای چیه؟

طراحی سایت تک صفحه ای یه نوع سایته ولی با این تفاوت که بجای اینکه شما از یک وبسایت شلوغ با چندین و چند صفحه مختلف استفاده کنید شما میایید و کل محتوا خودتون رو به طوری که شلوغ نشه،توی صفحه اصلی سایتتون قرار میدید به طوری که قابل مشاهده برای همگان باشه.
اینطوری کاربر با سرچ کردن اسم سایتتون مستقیم وارد اون صفحه میشه و خدمات شما رو در دسترس داره.

امکانات یک سایت تک صفحه ای چیه؟

یه سایت تک صفحه ای در ساده ترین حالت خودش میتونه با یه هاست و دامنه ir راه اندازی بشه و صفحه اون هم با تعدادی پاراگراف و تعدادی عکس و صوت پر بشه،وبسایت های تک صفحه ای حرفه ای هم امکانات بیشتری مثل گالری ویدیو و تصاویر،فرم های تماس با ما،پادکست و … دارند که میتونه بیشتر به کار شما بیاد.
تمامی این پارامتر ها توی قیمت طراحی سایت تک صفحه ای تایر گذاره و هزینه نهایی بستگی به امکانات سایت شما داره.

استفاده از قالب های آماده یا اختصاصی؟

ببینید این که از کدوم قالب استفاده کنید بهتره کاملا بستگی داره به مقدار بودجه شما،قطعا قالب های اختصاصی بهتر و نتیجه بخش تر هستند تا قالب های آماده به این علت که قالب های آماده توسط افراد دیگه هم استفاده میشه و معلوم نیست این سایتی که دارید شما استفاده میکنید چه افرادی از همون قالب دارن برای سایت خودشون استفاده می کنند و اینجاست که بحث برندینگ شما به خطر میفته.
قالب های اختصاصی رو درصورتی که مشکل پرداختی ندارید و بحث برندینگ شرکت یا فروشگاهتون براتون مهمه میتونید استفده کنید ولی اگر صرفا میخاید یه سایتی رو بالا بیارید و هدف بلند مدتی براش ندارید میتونید از قالب آماده استفاده کنید.
البته این مورد رو هم ذکر کنم که تمام قالب ها و سایت های ما قابلیت توسعه در آینده رو دارند یعنی فرقی نمیکنه شما از قالب آماده استفاده کردید یا قالب اختصاصی،شما در هر صورت میتونید هم دیزاین و هم امکانات سایت رو در آینده توسعه بدید.

از چه هاست و دامنه ای در سایت های تک صفحه ای استفاده کنیم؟

این رو بگم بهتون که برای سایت های تک صفحه ای اصلا نیازی به استفاده از هاست و دامنه های گران قیمت نیست به این علت که سایت های تک صفحه ای معمولا دیتای کمی دارند و بار پردازشی اونها روی سرور کمه بنابراین نیاز نیست برای تهیه هاست هزینه های گزافی رو پرداخت کنید.
در ساده ترین حالت میتونیم از دامنه ir و هاست ۵ گیگابایتی استفاده کنیم تا ضمن مدیریت هزینه ها بتونیم بهترین سایت رو بالا بیاریم.

تاثیر طراحی گرافیکی بر قیمت طراحی سایت تک صفحه ای

طبیعتا هر چه وبسایت از المان های گرافیکی و تصویری بیشتری استفاده کرده باشه قیمت اون بیشتر میشه به این علت که طراح زمان و دقت بیشتری رو نسبت به بقیه طرح ها گذاشته و طبعیه که دستمزد بیشتری رو هم دریافت کنه.
پس نتیجه ای که میگیریم اینه که اگر میخاین هزینه های خودتون رو کاهش بدید باید به یه طرح ساده و متوسط بسنده کنید ولی اگر هزینه بریا شما مهم نیست و کیفیته که حرف اول رو میزنه بهتره که روی طرح گرافیکی سایت هزینه کنید که شما نسبت به رقبا بیشتر به چشم بایید.

آیا سایت های تک صفحه ای هم پنل مدیریتی دارن؟

بعضی از سایت های تک صفحه ای به قدری ساده هستند که نیاز به هیچ پنل مدیریتی برای کنترل دیتا ها نیس از اون طرف بعضی سایت ها امکاناتی رو دارند که حتما نیاز هست برای این نمونه سایت ها پنل کاربری استفاده بشه.
برخی امکاناتی که یک وبسایت رو ملزوم به استفاده از پنل کاربری میکنه:
گالری تصاویر و ویدیو ها،فرم های ارتباطی،امکان تولید محتوا در سایت،مدیریت کاربران و…

 

قیمت طراحی سایت تک صفحه ای

خب،کاربرد سایت های تک صفحه ای چیه؟

خب حالا این همه راجبه سایت های تک صفحه ای توضیح دادیم ولی توی این بخش میخام یکم راجبه کاربرد سایت های تک صفحه ای بهتون بگم و عرض کنم خدمتتون که کجاها کاربرد داره.
معمولا این نوع سایت ها برای صفحات لندینگ،یا تک محصول، یا تعدادی محصول مشخص و محدود مورد استفاده قرار میگیره،در اغلب مواقع این سایت ها برای ساختن رزومه یا سایت های شخصی و… استفاده میشه.
توی ادامه راجبه کاربرد های سایت های تک زبانه بیشتر صحبت میکنیم.
لندینگ پیج ها و صفخات فرود
فروش و معرفی محصولات
ارائه خدمات خاص
ایجاد رزومه شخصی
سایت های شرکتی
صفحات نظر سنجی و…
نتیجه گیری که می کنیم این هست که با توجه به موضوع کسب و کار و شرایط کاری هر فرد یا سازمان نوع ارائه و طراحی کاملا متفاوت انجام میشه و پیشنهاد ما این هست که قبل از شروع کار و تصمیم گیری حتما با یک متخصص خبره توی این حوزه مشورت بگیرید،لازم به ذکره که متخصصین ما توی مجموعه هم آماده هرگونه مشاوره و راهنمایی های لازم به شما هستند.

امکانات یک سایت تک صفحه ای؟

خب مسلما هر امکاناتی رو که بخاین ما میتونیم براتون توی وبسایت های تک صفحه ای قرار بدیم توی ادامه تعدادی از امکانات رو براتون لیست کردم که میتونید مشاهده کنید.
آموزش رایگان کار با پنل مدیریت سایت
درباره ما
تماس با ما
فرک تماس با ما
نمایش نقشه در گوگل مپ
نمایش ویدیو
قراردادن پادکست
معرفی شبکه های اجتماعی و…

چرا سایت تک صفحه ای استفاده کنیم؟

خب اینکه چرا باید از سایت های تک صفحه ای استفاده کنیم دلایل زیاد و مختلفی وجود داره یه مور بخاطر کم هزینه تر بودن نسبت به ما بقی سایت ها هست و دلایل دیگه ای هم وجود داره که به شرح زیر هست:

نیاز کارفرما با سایت تک صفحه ای برطرف میشه

بعضی وقتا پیش میاد که کارفرما امکاناتی رو نیاز داره که واقعا با یک سایت تک صفحه ای نیازش حل میشه و لزومی نداره که بخاد هزینه های گزاف سایت های سنگین رو پرداخت کنه.
به عنوان مقال وقتی بخایم فقط یک رزومه شخصی داشته باشیم دیگه نیازی نیست که یک وبسایت فول امکانات طراحی کنیم بلکه با همون سایت تک صفحه ای کار ما راه میبفته.

دائمی نبودن سایت

بعضی مواقع کارفرما نیاز داره که یک فرم نظرسنجی یا یک لندینگ پیچی رو داشته باشه که مثلا تاریخ انقضای اون یک هفته هست،خب طبیعی هست که برای این کار باید از سایت تک صفحه ای استقاده کرد به این علت که قیمت طراحی سایت تک صفحه ای بسیار مقرون به صرفه است.

سیاست سازمان

بعضی مواقع سیاست و استراتژی اون سازمان ملزوم به استفاده ار سایت های کوچ و کم هزینه هست،پس در این صورت نیاز به یک سایت تک صفحه ای دارن که طبق سیاست کاری خودشون پیش برن.

افزایش سرعت سایت

یکی از مزایای سایت های تک صفحه ای افزایش سرعت لود اونهاست،سایت های تک صفحه ای به علت کم بودن اطلاعات و کاهش بارپردازی سرور،توی سرعت لود نسبت به مابقی سایت ها نقش بهتری ایفا می کنند.

برخی از شرایطی که پیش میاد که کارفرما ملزوم به استفاده از این نوع سایت ها هست رو براتون شرح دادم ولی ممکنه شما دلایل مختلفی رو داشته باشید که از این نوع سایت ها استفاده کنید در هر صورت اگر مایل بودید از سایت های تک صفحه ای استفاده کنید تیم ما آماده خدمت رسانی به شما کارفرمایان عزیز هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − شش =