هزینه طراحی سایت دیجی کالا

هزینه طراحی سایت دیجی کالا

بروزرسانی شده در۱۷ فروردین ۱۴۰۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

توی مقالات قبلی راجبه قیمت طراحی سایت های مختلفی با هم صحبت کردیم و امکانات سایت ها رو به صورت ویدیویی به طور کامل بررسی کردیم،توی این مقاله میخایم راجبه هزینه طراحی سایت دیجی کالا صحبت کنیم و بررسی کنیم که بهترین شرکت طراح سایت دیجی کالا و طراح سایت دیجی کالا کیست؟
خب هموطور که در جریان هستید دیجی کالا یکی از سایت های موفق فروش اینترنتی در ایران هست که بسیاری از کسب و کار ها اون رو میشناسن و یه عده محدودی از کسب و کار ها دوست دارند که همچین سایتی رو برای بیزنس خودشون طراحی کنند،دقیقا مثل سایت دیجی کالا با همه امکانات فعلی اون.
به همین علت تیم ما تصمیم گرفت که یه خدمات دیگه تحت عنوان هزینه طراحی سایت دیجی کالا رو اضافه کنه تا افرادی که قصد طراحی سایت دیجی کالا رو دارند بتونن از هزینه های این سایت مطلع بشن.

هزینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا

بیایید اول به این پرسش پاسخ بدیم که اغلب کسب و کار ها دوست دارن یک وبسایتی شبیه به دیجی کالا طراحی کنند؟
مهم ترین دلیل اون میتونه طراحی اصولی و با آینده نگری صحیح باشه،به طوری که در طراحی سایت دیجی کالا تماما سعی شده که رصایت کاربر رو به خودش جلب کنه و تلاش کرده که سایت با دیزاین و امکاناتی که داره بتونه به خوبی با کاربران تعامل کنه.
شاید به همین علت باشه که مردم دوست دارند یک سایتی مشابه دیجی کالا رو داشته باشند تا از این طریق بتونن کسب درآمد کنن.

پلنهزینه (تومان)مدت زمان طراحیپشتیبانی فنی
بسته اقتصادی۹,۹۰۰,۰۰۰۳ روز۳ ماه
بسته حرفه ای۱۸,۹۰۰,۰۰۰۱ هفته
مادام المعر

هزینه طراحی سایت دیجی کالا

چه امکاناتی توی طراحی سایت دیجی کالا استفاده شده؟

تعدادی از امکاناتی که سعی کردیم توی طراحی سایت دیجی کالا ازش استفاده کنیم رو براتون شرح کردم:
قابلیت اتصال به هر نوع نرم افزار حسابداری
بالا بودن تایم لود سایت و افزایش سرعت سایت
قابلیت گزارش گیری لحظه ای از داده ها
قابلیت متصل شدن به سامانه پیامک کوتاه
طراحی واکنشگرا و سازگاری سایت با هر نوع دستگاه(لب تاپ،تب لت،موبایل)

طراحی سایت دیجی کالا با وردپرس امکان پذیره؟

چطور میتونیم با وردپرس سایتی رو مثل دیجی کالا طراحی کنیم؟چطور میتونیم سایتی مثل دیجی کالا با این همه امکانات رو که ماه ها طول کشیده طراحی بشه رو با وردپرس توی کمتر از یک ماه طراحی کرد؟
وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا هست که بیس و پایه اون توسط تعدادی برنامه نویس طراحی شده و با استفاده از افزونه ووکامرس میتونه به یک سایت فروشگاهی حرفه ای تبدیل بشه،مزایای وردپرس نسبت به سایت های دیگه اینه که شما به عنوان یک مدیر سایت به راحتی میتونید بدون داشتن دانش برنامه نویسی هر تغییری رو توی وبسایت انجام بدید و هم در زمان و هم در هزینه خودتون صرفه جویی کنید.
هزینه طراحی سایت مشابه دیجی کالا با برنامه نویسی چندین برابر هزینه طراحی سایت دیجی کالا با وردپرس است بنابراین لامرد وب با استفاده از وردپرس موفق شده یک یک سایت ساز مشابه دیجی کالا رو طراحی کنه که توی هزینه هاتون به شما کمک کنه.
این سایت که توسط ما طراحی شده جدا از این که تمام امکانات سایت دیجی کالا رو در برمیگیره،دیزاین اون هم تماما شبیه به دیجی کالا هست که البته برای افرادی که دوست دارند از دمو های دیگه استفاده کنند هم این امکان رو در اختیارشون گذاشتیم که بتونن با یک کلیک(فقط یک کلیک) دمو سایت دیجی کالا خودشون رو تغییر بدن و حالشو ببرن.

طراحی سایت دیجی کالا کیست؟

داستان شروع دیجی کالا برمیگرده به سال ۱۳۸۴ که دو برادر تصمیم میگیرن سایتی رو راه اندازی کنند که توی اون بتونن اطلاعات مفیدی راجبه عکاسی به علاقمندان به این حوزه ارائه کنند.
این دو برادر با راه اندازی یک وبسایت و ارائه مطالب مفید در زمینه دوربین و لوازم دیجیتال فعالبت خودشون رو شروع کردند و کم کم با افزایش استقبال کاربران از سایتشون لوازم کاربردی دیگه رو هم به سایتشون اضافه کردن و همینطور روز به روز به موفقیت این دو برادر اضافه میشد.
اما اگه بخام راجبه برنامه نویس سایت دیجی کالا صحبت کنم باید بگم که برنامه نویس سایت دیجی کالا یک فرد خاص نیست و متشکل شده از یک تیم قدرتمند که امورات مربوط به وبسایت دیجی کالا رو انجام میدن.
سایت دیجی کالا با چه برنامه نویسی نوشته شده؟
زبان برنامه نویسی دیجی کالا الان در حال حاظر با php نوشته شده،جالبه بدونید سیستم مدیریت محتوای وردپرس هم با زبان برنامه نویسی php نوشته شده،اما سایت دیجی کالا در گذشته از زبان ASP استفاده میکرده،دلیل این که چرا دیجی کالا از ASP به PHP مهاجرت کرده،اونطور که من مطالعه کردم بخاطر هزینه های نگهداری سرور های ویندوزی بوده.

آغاز به کارسیستم مارکت پلیس دیجی کالا

فک کنم توی سال های ۹۳/۹۴ بود که دیجی کالا تصمیم گرفت در کنار فروش محصولات دیجیتال،کالا های مصرفی دیگه ای رو هم به فروش برسونه.فروش این نوع محصولات در کنار محصولات دیجیتال سبب این شد که پس از گذشت تقریبا یک سال در سال ۹۵ حدود بیش از ۱۰۰ هزار نوع محصول متنوع توی این سایت به فروش برسه.
سرانجام توی سال ۹۸ دیجی کالا تصمیم گرفت سیستم مارکت پلیس رو توی سایت خودش فعال کنه تا بتونه فروشندگانی رو توی مجموعه خودش جذب کنه،خوبی این سیستم این بود که دیگه دیجی کالا نیاز به انباری برای نگه داشتن محصولات نداشت و هر فروشنده مسئول نگه داری محصولات خودش بود و فقط دیجی کالا مسئولیت فروش این محصولات رو به عهده گرفته بود.
سیستم مارکت پلیس مزایای زیادی داشت،هم برای دیجی کالا و هم برای کسب وکار هایی که دوست داشتن محصولات خودشون رو به صورت اینترنتی توی برترین سایت فروشگاهی ایران بفروشند.
خوبه این نکته رو هم به شما بگم که هزینه طراحی سایت دیجی کالا نسبت به درآمدی که شما میتونید از این سایت داشته باشید بسیار بسیار ناچیزه.
خارج از بحث مالی با طراحی سایت مشابه دیجی کالا،مدیریت محصولات و فروشگاهتون رو به راحتی میتونید انجام بدید و کاملا فروشگاه شما سیستمی و کم دردسر میشه.

هزینه طراحی سایت دیجی کالا با قابلیت واکنش گرا

امروزه همه ما دیدیم که تمام افراد سرشون تو گوشیه،چرا؟چون نسبت به لب تاپ و تب لت سایز کمتری داره و به راحتی قابل حمله،پس اگه بخان توی سایت شما سری بزنن قطعا با گوشی همراهشون وارد سایت شما میشن،ما توی لامرد وب برای حل این مشکل تمام سایت هامون رو مجهر به نسخه موبایل کردیم که کاربرانی که قصد دارند با تلفن همراه سایت شما رو چک کنند یک تجربه کاربری خوبی رو پشت سر بزارن و بتونن به راحتی با سایت کار کنند(احتمالا شما هم الان این مقاله رو دارید با موبایل مطالعه میکنید).

طراحی سایت دیجی کالا مناسب چه افرادی هست؟

هزینه طراحی سایت دیجی کالا به قدری پایین و مناسبه که برای هر فرد با هر بیزنسی مناسبه و میتونه توی فروش اینترنتی به کسب و کار ها کمک کنه.طراحی سایت دیجی کالا با یک رابط کاربری و کاربر پسند و شیک میتونه یک ارتباط موثری رو با مخاطبان شما ایجاد کنه و در نهایت منجر به فروش محصولات شما بشه.

طراحی سایت دیجی کالا مناسب چه کسایی نیست؟

ما برای تمام خدمات خودمون ارزش قائل هستیم و این ضمانت رو میدیم که بهترین خدمات رو با پشتیبانی مادام المعر تقدیم مشتریامون کنیم،بنابراین با توجه به هزینه طراحی سایت دیجی کالا این نوع سایت ها در وهله اولم ناسب کسب و کار هایی که توان مالی پرداخت این هزینه ها رو ندارن نیس،و در وهله دوم افرادی که شک و تردید دارن که کسب وکار خودشون رو به سمت آنلاین شدن جلو ببرن.
دلیلم هم اینه که این شک و تردید باعث میشه که شما یه هزینه ای رو پرداخت کنید و مدام برای کسب درآمد از سایت عجله کنید و با دیدن بعضی روزای به ظاهر ناخوش دل سرد بشید و از کار کردن روی سایتتون دست بکشید.
پس بهتره همچین هزینه ای رو نکنید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 4 =