اگر برای طراحی سایت اقساطی خود نیاز به یک متخصص حرفه ای دارید دقیقا به جای درستی آمده اید.
لامرد وب با داشتن نیرو های متخصص برنامه نویس،و متخصصین حوزه گرافیک توانایی طراحی انواع سایت های تجاری و شخصی را دارد و شما می توانید طراحی سایت خودتان را به ما بسپارید.
شاید شما فقط کلیت یک سایت را ببینید،و اگر طراحی جالبی داشته باشد گل از گلتان بشکفد و به امید اینکه این وبسایت،یک وبسایت حرفه ای است بیزنستان را شروع کنید.
اما وبسیات شما بدون داشتن یک سری اصول هرگز موجب رشد کسب و کار شما نمی شود و فقط عمرتان را هدر می دهد،به این علت که شما زمان کافی را خواهید گذاشت ولی نتیجه نخواهید گرفت.
پس نکته اول طراحی سایت این است که در انتخاب شرکت طراحی سایت حتما دقت کنید.
یک وبسایت خوب علاوه بر این که یک رابطه کاربری خوبی را دارد،کاربر می تواند به خوبی و آسانی بین صفحات وبسایت جابجا شود به اصطلاح تجربه کاربری خوبی برای کاربر دارد و می تواند عملیات هایی مثل ورود،پرداخت و… را بدون مشکل و دردسر انجام دهد.
ما در لامرد وب  تمام اصول یک سایت مناسب را مطابق با اخرین تغییرات  روز چه در حوزه برنامه نویسی وچه در حوزه طراحی گرافیک را برای گرفتن نتیجه بکار خواهیم گرفت.

Whatsapp free icons designed by Fathema Khanom

سفارش آسان طراحی سایت

Bottega Tech Coding Skills To Get You Hired

همین الان تماس بگیر

طراحی سایت اقساطی

یکی از ساده ترین راه ها و در عین حال محبوب ترین راه ها برای طراحی سایت،طراحی سایت اقساطی با وردپرس است.در حقیقت بیش از ۴۳.۳ درصد از تمامی وبسایت های فعال موجود در سطح اینترنت وبسایت های طراحی شده با وردپرس هستند.این بدین معنا می باشد که از هر ۴ وبسایتی که شما در سطح اینترنت مشاده میکنید قطعا یک مورد با سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس طراح شده است.

در طراحی سایت اقساطی لامرد وب هم از این سیستم استفاده میشود و مورد رضایت تمام کارفرمایان ما تا به الان بوده است.

 

امروزه با توجه به فضای رقابتی که در بین کسب و کار ها مشاده می شود داشتن یک وبسایت از اهمیت بالایی برخوردار است و در هویت و برندینگ کسب و کار و شناخته شدن کسب وکار ها در فضای آنلاین نقس بسیار مهم و حیاتی را ایفا می کند.

برای طراحی سایت اقساطی عوامل مختلفی دست در دست هم داده تا شما در نهایت به وبسایت عالی و مدنظر خود برسید،در طراحی سایت اقساطی تمام مراحل از قبل با برنامه ریزی مشخص و هدفمند جهت توسعه کسب وکار شما آماده و مهیا شده است و تنها کار این است که شما وبسایت خود را به ما بسپارید تا نتایج شما را شگفت زده کند.

اگر قبلا سایت خودتان را طراحی کرده اید اما نیاز به بالاتر بردن و ارتقای سطح کیفی آن هستید،پلن طراحی سایت اقساطی برای شما هم می تواند مفید باشد.

تبدیل وبسایت عادی به یک وبسایت کاملا مدرن و خلافانه همراه با امکانات حرفه ای می تواند کمی هزینه بر باشد مخصوصا برای افرادی که تازه بیزینس و استارتاپ خودشان را استارت زده اند،اما ما در شرکت طراحی سایت لامرد وب شرایط ویژه طراحی سایت اقساطی را برای شما در نظرر گرفته ایم تا هر چه سریع تر وبسایت خود را به یک وبسایت کاملا خلاقانه و کاربردی تبدیل کنید،البته با هزینه معقول!

برای تبدیل وبسایت خود به یک وبسایت عالی و بدون نقص و یا ایجاد تغییرات و اضافه کردن ماژول های کاربردی به آن،همچنین اضافه کردن نسخه موبایل و یا تب لت به وبسایت خود و… می تواند برای شما شامل هزینه های گزاف شود که این مشکل در لامرد وب به راحتی حل شده است و ما با اراعه پلن های کاربردی و مشاوره رایگان به شما تمام این هزینه های اضافی و سربار را کم کرده و شما را در این مسیر همراهی میکنیم.

2

لامرد وب می تواند به رونق دوباره کسب وکار شما و افزایش درامداتان کمک کند،زیرا در کنار بالا بردن سطح کیفی وبسایت سعی ما بر این است که که تمام وبسایت ها را بر اساس اصول و متد های روز دنیا و بر اساس سِعو طراحی و در نهایت به کارفرمایان عزیز تقدیم نماییم.

پس این فرصت را از دست ندهید و برای ارتقای سایت خود با همکاران ما مشاوره کنید.

ما از سایت ساز ها استفاده نمی کنیم!!

در دنیای امروز استفاده از سایت ساز ها و سایت های قالب آماده به شدت رایج شده به طوری که با سرچ کردن و وقت گذاشتن در ایترنت با بسیاری از این شرکت های سایت ساز رو به رو خواهید شد.اما این چیزی نیست که بتواند به کسب و کار و بیزنس شما کمک کند .

مطمعنا هزینه راه اندازی وبسایت های اختصاصی اندکی بیشتر از سایت ساز ها هستند ولی این هزینه در بلند مدت می تواند توسط بیزینس شما جبران شود و شما را از لحاظ مالی به درجه بالاتری ارتقا بدهد.

ایراداتی که می شود از سایت ساز ها گرفت به شرح زیر است : 

  • عدم امکان توسعه و گسترش وبسایت در آینده
  • تکراری بودن و کپی بودن وبسایت شما با سایر وبسایت های موجود.
  • هیچ استارتاپ یا بیزنس موفقی را نخواهید دید که از سایت ساز ها استفاده کرده باشد.
  • نمی توان با سایت ساز های ساده ایده و استارتاپ خود را به طور حرفه ای راه اندازی کرد.

تا الان باید تصمیم خود را گرفته باشید که مایل به استفاده از سایت ساز ها هستید یا وبسایت های اختصاصی؟

اگر جواب شما طراحی سایت اختصاصی است، ادامه این مقاله لامرد وب می تواند شما را در امر تصمیم گیری کمک کند.

اهمیت طراحی سایت اقساطی

Untitled 1

بگذارید در وهله اول به این پرسش پاسخ بدهیم که طراحی سایت اقساطی چیست؟

طراحی سایت اقساطی یکی از خدمات تیم لامرد وب می باشد.در طراحی سایت اقساطی لامرد وب دیگر هیچ نگرانی بابت پرداخت ها و هزینه ها نباشید چرا که لامرد وب بسته به نوع پکیج های طراحی سایت و هزینه آن شرایطی آسان را برای تمامی افراد که به فکر راه اندازی سایت خود هستند، فراهم کرده است تا بتوانند بدون هیچ دغدغه ای از امکانات و خدمات طراحی سایت لامرد وب استفاده کنند.

 

حضور آنلاین تقریباً برای هر کسب و کاری، صرف نظر از اندازه و نوع، ضروری است!

مطالعات نشان می دهد که ۹۷ درصد از مصرف کنندگان قبل از خرید چیزی در مورد خرید خود به صورت آنلاین تحقیق می کنند. امروزه بدون وب سایت نمی توانید یک حضور واقعی در وب داشته باشید. حتی اگر در شبکه های اجتماعی فعالیت دارید، همچنان به وب سایت و ترافیک وب سایت با کیفیت بالا برای خود نیاز دارید که بتوانید آن را به مشتری تبدیل کنید.

 

وب سایت شما اغلب اولین جایی است که یک مشتری احتمالی برای اطلاع از شرکت یا سازمان شما بازدید می کند. 

یک وب سایت به شما کمک می کند تا حضور نام تجاری خود را به صورت آنلاین افزایش دهید، جایی که در آن هیچ مرز جغرافیایی وجود ندارد. شاید عده ای اعتقاد داشته باشند که امروزه شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام به خودی خود می تواند باعث موفقیت و سوددهی یک کسب و کار شود!اما نظر ما به عنوان یک متخصص منفی است چرا که شما به عنوان مدیر یک کسب و کار باید کانال های ارتباطی خود را با مشتریان احتمالی افزایش دهید و  وب سایت میتواند یک ترافیک قابل توجهی از مشتریان بالقوه شما را به سمت کسب و کار شما روانه کند.

 

طراحی سایت اقساطی می تواند بیشتر از هر استراتژی بازاریابی دیجیتال دیگری برای کسب و کار شما مفید باشد. 

در واقع، اگر حضور اینترنتی قوی با وب سایت خود نداشته باشید و نتوانید ترافیک وب سایت را به مشتری تبدیل کنید.اکثر ابتکارات بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی با شکست مواجه خواهند شد یا کمتر اثرگذار خواهند بود،.

 

وب سایت شما حاوی تمام اطلاعات مهم و مورد نیاز مشتریان شماست.

وب سایت شما حاوی تمام اطلاعات مهمی است که بازدیدکنندگان وب سایت شما می خواهند در مورد کسب و کار یا سازمان شما بدانند، از جمله اینکه شما چه کسی هستید، چه محصولات یا خدماتی را می فروشید، اطلاعات تماس، وبلاگ شما و سایر اطلاعاتی که یک مشتری باید بداند.

با طراحی سایت اقساطی از رقبا متمایز شوید و با حضور قوی در وب پتانسیل رشد کسب و کار خود را تا چندین برابر رشد دهید.

target1

پشتیبانی سریع

guarantee

ضمانت و گارانتی

reward

کیفیت بالای خدمات

feedback

تحویل فوری

مزایای طراحی سایت اقساطی لامرد وب

  • مشاوره رایگان با تیم لامرد وب

تیم لامرد وب دارای تعدادی از افراد متخصص در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ می باشد که در هر زمان شما میتوانید با ما ارتباط برقرار نمایید.

  • کیفیت یکسان

کیفیت تمای وبسایت های طراحی شده با تمام وبسایت های قسطی یکسان و هیچ تفاوتی از نظر کیفیت ندارند.

  • شرایط اقساطی

درصورت انتخاب پکیچ مورد نظر خود مبلغ به صورت اقساط تقسیم بندی میشود.در صورت نیاز میتوانید از نحوه اقساط و چگونگی زمان آن با پشتیبانی تماس بگیرید.

انواع طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت پوشاک اقساطی

طراحی سایت شرکت ساختمانی اقساطی

طراحی سایت ریسپانسیو اقساطی

طراحی سایت سازمانی اقساطی

طراحی سایت دکوراسیون اقساطی

طراحی سایت نمایشگاهی اقساطی

طراحی سایت ورزشی اقساطی​

طراحی سایت شرکتی اقساطی

طراحی سایت صنعتی اقساطی

طراحی سایت فروشگاهی اقساطی

طراحی سایت مهد کودک اقساطی

طراحی سایت گردشگری اقساطی

طراحی سایت شخصی اقساطی

خدمات طراحی سایت اقساطی

سفارش طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت ارزان اقساطی

طراحی سایت آموزشی اقساطی

طراحی سایت بازرگانی اقساطی

طراحی سایت پزشکی اقساطی

طراحی سایت خشکبار اقساطی

طراحی سایت اقساطی

هزینه طراحی سایت اقساطی

عوامل مختلفی بر نحوه قیمت گذاری سایت ها موثر می باشد که یکی از ان عوامل  میتوان به نو ع طراحی سایت اقساطی اشاره کرد.

به عنوان مثال این که سایت شما فروشگاهی است یا خدماتی؟یا اینکه شرکتی است یا آموزشی؟

اینکه سایت شما اختصاصی است یا خیر؟

اگر سایت شما اختصاصی باشد زمان و هزینه بیشتری را باید برای آن پرداخت کنید چرا که زمان  بیشتری را برای طراحی این نوع سایت ها باید گذاشت،با این حال بسیاری از کسب و کار ها هستند که ترجیح می دهند طراحی سایتشان اختصاصی نباشد یعنی برای طراحی سایتشان از قالب های اماده استفاده کندد که این امر می تواند به شدن برر روی برندینگ شما اثر مخربی بگذارد.

همچنین اگر طراحی سایت شما متناسب با اصول  و استاندارد های سعو باشد نیز هزنیه بیشتری را باید پرداخت کنید چرا که در این صورت وبسایت شما میتواند ۲۴ ساعت از ۷ روز در هفته را به تبلیغ کسب و کار وبیزینس شما بپردازد.

نکته مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت اقساطی رعایت کنیم!

طراحی وبسایت شامل ارزیابی و بررسی بسیاری از عناصر و ویژگی‌های طراحی می شود.

بسیاری از استراتژی ها، تکنیک ها و مهارت های مختلف در ایجاد طراحی قدرتمند صفحه وب دخیل هستند. طراحی وب شامل ارزیابی بسیاری از عناصر و ویژگی‌های طراحی مانند طرح‌بندی، تایپوگرافی، گرافیک، رنگ‌ها، تصاویر، مسیریابی، ساختار، بهینه‌سازی موتور جستجو، محتوا، طراحی گرافیکی، پیوندهای رسانه‌های اجتماعی، سبک‌های متن، ویژگی‌های تعاملی، تجربه کاربر، رابط کاربری و غیره است.

لامرد وب می داند که چگونه دید گوگل را نسبت به وبسایت شما تغییر دهد.

 لامرد وب می داند که چگونه تعادل مناسبی بین عناصر مورد نیازصفحات وب و کاربران ایجاد کند تا کاربران دقایق زیادی را در وبسایت شما به سر برده که این امر فواید فراوانی برای وبسایت شما خواهد داشت که یکی از آنها اعتبار دادن گوگل به وبسایت شما به عنوان یک وبسایت معتبر و نمونه است!

 

وب سایت شما باید منحصر به فرد و نسبت به سایر رقبا متمایز باشد.

وب سایت شما باید منحصر به فرد باشد تا متمایز شود و فقط طراحی وب سایت حرفه ای می تواند به شما کمک کند تا یک وب سایت منحصر به فرد با کیفیت بالا با ویژگی های طراحی مناسب ایجاد کنید که روی دسکتاپ، تبلت و دستگاه های تلفن همراه عالی کار می کند.

لامرد وب این تعهد را می دهد که هویت سازمانی کاملی را برای کسب و کار شما ایجاد کند و پیام برند شما را به مخاطبان ارائه برساند.

 

طراحی‌های وب خلاقانه و منحصر به فرد به شما در نرخ تبدیل کمک می کند.

 مهمتر از همه، طراحی‌های وب خلاقانه و منحصر به فرد می‌تواند به شما کمک کند نرخ تبدیل خود را با افزایش بازدیدکنندگان وب‌سایت بهبود بخشید، که به شما کمک می‌کند رشد پایدار و پایداری در فروش و درآمد ایجاد کنید – کاری که هر کسب‌وکار تجارت الکترونیکی برای بقا و پیشرفت باید انجام دهد.

طراحی سایت وردپرس اقساطی

وبسایت های طراحی شده در لامرد وب اقساطی و بنا به نیاز کارفرما میتواند وردپرسی باشد،شما پس از طراحی سایت وردپرس اقساطی خود میتوانید با ما در زمینه سئو و بهینه سازی وبسایت خود  همکاری نمایید و شاهد حضور خود در نتایج برتر گوگل و حضور مشتریان بالقوه در وبسایت اینترنتی خود باشید.

مشاوره طراحی سایت اقساطی

لامرد وب دارای تیم مجرب و حرفه ای در زمینه طراحی سایت،مدیریت شبکه های اجتمای از جمله اینستاگرام،بهینه سازی و سئو و تولید محتوا می باشد که چنانچه شما در هر لحظه به پشتیبانی و مشاوره نیاز داشتید تیم ما ۲۴ ساعت از هر روز هفته را در خدمت شما خواهند بود و با شوق و میل کامل شما را در این مسیر زیبا همراهی میکنند تا شما بدون دغدغه و با اطمینان خاطر تصمیم گیری کنید.

دیجیتال مارکتینگ، از جمله بازاریابی ایمیلی، بدون طراحی سایت قوی به سرعت شکست خواهد خورد. و حرفه ای ها می دانند که چگونه طراحی های وب سایت کاربر پسندی ایجاد کنند که هم برای موتورهای جستجو بهینه باشد و هم برای کسب و کار شما و محصولات یا خدماتی که می فروشید اعتماد ایجاد کند.

 این امر بسیار مهم است زیرا اعتماد برای ایجاد یک پایگاه مشتری پایدار و وفادار و تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به مشتریان بالقوه ضروری است.

بازاریابان هوشمند و صاحبان مشاغل می‌دانند که اگر وب‌سایت شما شبیه هزاران وب‌سایت دیگر به نظر برسد، غیرممکن است که از نظر بصری متمایز شوید، زیرا بر اساس یک قانونی است که همگی ما با آن آشنا هستیم.

اگر مشکلی در پرداخت هزینه طراحی سایتتان دارید، با ما تماس بگیرید. یکی از خدمات ما طراحی سایت با پرداخت ماهیانه است. این خدمات می‌تواند برای شما موقعیت بسیار خوبی باشد. امروزه بسیاری از خدمات و محصولات به صورت آنلاین جستجو می‌شوند. برای جلوگیری از حذف از رقابت، هر کسب و کاری باید خدمات خود را آنلاین ارائه دهد. اوضاع اقتصادی برای کسب و کارهای کوچک و نوپا هزینه‌های بالایی را در بر می‌گیرد.

در نتیجه، برخی از کسب و کارها ترجیح می‌دهند سایت ایجاد نکنند. ما در این مقاله درباره طراحی سایت با پرداخت ماهیانه و طراحی سایت اقساطی صحبت خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، با مشاوران ما تماس بگیرید. امروزه طراحی وب سایت نیازمند مراحل و کارهای مرتبط است که باید به آن توجه کنید. برای طراحی سایت به یک گروه کاربلد مراجعه کنید تا تمامی مراحل از قبیل لایه‌سازی صفحات وب، تولید محتوا، طراحی گرافیکی و بهینه‌سازی سایت را برای شما انجام دهد. طراحی سایت دارای مراحل مختلفی است که باید با توجه به شرایط شما و کسب و کارتان انجام شود و دارای اهمیت بالایی است. مراحل از طراحی گرافیک سایت، کدنویسی، برنامه‌نویسی و راه‌اندازی سایت تشکیل می‌شوند.

طراحی سایت اقساطی مناسب کسب و کارهایی با سرمایه کم

در بازار امروزه هر کسب و کاری فارغ از اینکه چقدر سرمایه دارد،نیازمند بازار و اجتماعی از مردم است که محصول یا خدمات خود را به آنها ارائه دهد.
یکی از بهترین روش هایی که شما را از داشتن سرمایه زیاد وابسته نمی کند،ایجاد کسب و کار بر بستر فضای اینترنت و داشتن سایت است که شما با هزینه خیلی کم و منطقی قادر خواهید بود تا کسب و کار خود را استارت بزنید.

بعد از طراحی سایت اقساطی امکان ارتقای آن وجود دارد؟

در پاسخ به این پرسش باید عرض کنیم،بله!
شما مشتریان عزیز در هر لحظه که احساس کردید وبسایت شما نیاز به ارتقا دارد می توانید با ما تماس بگیرید تا بر اساس نیاز و بودجه شما امکانات حرفه ای تر و بیشتری رو روی وبسایت شما نصب و پیکربندی کنیم.
به عنوان مثال شما شاید در ابتدای کار نیاز نداشته باشید یک وبسایت فروشگاهی کامل رو طراحی کنید،و نیاز شما صرفا یک وبسیایت است که بتواند خدمات و محصولات شما را به طور جزیی معرفی کند،اما خب شاید شما در اینده نیاز پیدا کردید که وبسایت خودتان را به سیستم فروشگاهی مجهز کنید،آنجاست که تیم طراحی و توسعه لامرد وب میتواند به شما کمک کند و تمام نیاز های شما را برای ارتقا سیستم طراحی سایت اقساطی خود به تیم برنامه نویسی ما بسپارید.

طراحی سایت پوشاک اقساطی

طراحی سایت پوشاک اقساطی معمولا از ۵ مرحله تشکیل می شود.در اولین مرحله کار،شما به عنوان کارفرما باید یک بررسی کلی از نیاز هایی که از وبسایتتان دارید را مشخص کنید.شما باید قبل از هر اقدام مشخص کنید که هدف شما از طراحی سایت اقساطی پوشاک چیست و این هدف را طبق برنامه ریزی مشخص پشت سر بگذارید.
پس از این که شما هدف خود را مشخص کردید و نیاز های خود را به طور شفاف برای خود بیان کردید الان نوبت به طراحی نمونه اولیه وبسایت شما کی رسد که توسط تیم متخصص طراحان گرافیک انجام خواهد شد.این طرح یک دید کلی نسبت به وبسایت به شما خواهد داد تا متوجه چینش صفحات و نحوه پیمایش صفحات وبسایت شوید.
مرحله بعدی که جزو حساس ترین مراحل به شمار می آید،مرحله طراحی و کد نویسی قالب می باشد.
پس از پایان این مرحله وارد فاز اجرایی بعدی یعنی تست و بازنگری وبسایت خواهیم شد که توسط تیم برنامه نویس انجام می شود.در این مرحله با روش های گوناگون طراحی سایت پوشاک اقساطی شما مورد ارزیابی و تست قرار میگیرد.هدف از این کار تحویل وبسایت با حداقل ترین اشکالات فنی است.
و سپس مرحله آخر یعنی آموزش و پشتیبانی مادام العمر شروع میشود که تازه همکاری ما با شما آغاز خواهد شد.

طراحی سایت دکوراسیون اقساطی

به احتمال زیاد شما هم متوجه این امر مهم شده اید که حضور هر چه قوی تر شما در فضای آنلاین برای تجارت شما و کسب و کارتان بسیار مهم است.تمام مردم جهان در وهله اول تمام ایده ها را از طریق اینترنت و فضای آنلاین جستجو می کنند.
اگر شما در فضای آنلاین باشید و بتوانید نمونه کار های قوی خود را در معرض این افراد سردرگم بگذارید قطعا آنها می توانند سود بسیار زیادی را برای شما به ارمغان بیاورند.
تمام وبسایت های دکوراسیون داخلی،که یکی از روش های آن طراحی سایت دکوراسیون اقساطی می باشد محلی است که مردم با دیدن آنها می توانند ایده پردازی های زیادی را انجام بدهند و چه خوب است که شما به عنوان یک متخصص در این کار به آنها کمک کنید و نتیجه این کمک اعتماد هر چه بیشتر این مشتریان خواهد بود.
هدف از طراحی سایت دکوراسیون اقساطی چیست؟
هدف اصلی از این کار ،ارائه تمام ایده ها و راه و روش هایی برای تزیین و طراحی با کیفیت تر محیط پیرامون ما است.
سایت های دکوراسیون به عنوان یک مرجع مهم و معتبری که در آنها تمام ایده ها و آموزش های کاربردی اراعه می شود می تواند در کنار مشاوره و در اختیار گذاشتن این اطلاعات مفید به مردم سود آوری نیز داشته باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو اقساطی

بررسی های انجام شده نشان از این دارد که استفاده افراد از گوشی هر روز بیشتر و بیشتر می شود،عدم توجه به این مورد می تواند برای کسب و کار ها خسارت های جبران ناپذیری را وارد کند.

ما در لامرد وب خدمات طراحی سایت ریسپانسیو اقساطی را انجام می دهیم و به این معنی است که یک طراحی برای تمام دستگاه ها از جمله لب تاپ،کامپیوتر،گوشی همراه و… مناسب است و برای یک کاربر می تواند یک تجربه کاربری عالی را رقم بزند.

در مقالات بعدی سعی می کنیم به این نکته که چگونه UX  یا همان طراحی رابط کاربری می تواند بر فروش کسب و کار ها بیفزاید صحبت خواهیم کرد.

اگر به ۱۰ الی ۱۵ سال پیش برگردیم میبینیم که  خبری ازدستگاه ها و گچت های هوشمند امروزی نیست و نیازی نبود تا سایت ها مطابق با دستگاه هر کاربر خود را به حالت درست نمایش بدهند.جالب است بدانید این نکت برای گوگل هم به قدری اهمیت داشته است که یکی از فاکتور های افزایش رتیه سایت ها قرارداده است.

در طراحی سایت ریسپانسیو اقساطی لامرد وب کاربرانی که با کامپیوتر و یا لب تاپ وارد وب سایت شما می شوند،تمام محتوای صفحه را با جزییات بیشتر مشاهده می کنند ولی افرادی که با نسخه های موبایل به وبسایت شما سر می زنند،با یک طراحی مجزا از نسخه دسکتاب و حذف شدن بخش های غیر ضروری سایت مشاهده می شوند که همین امر باعث بهبود تجربه کاربری و افزایش رتبه سئو شود،این یک مورد از معیار های رتبه بندی در سئو بود ولی اگر چنانچه مایل باشید بر روی سایت خود کار کنید و آن را در رتبه های برتر گوگل به نمایش در بیاورید بهتر است از خدمات سفارش سئو سایت لامرد وب استفاده کنید.

امکانات لازم برای طراحی سایت املاک

عناصر ضروری برای طراحی یک وب سایت املاک شامل ویژگی های اساسی است که نیازهای اساسی کاربران را برآورده می کند. اینها نیاز به طبقه بندی دقیق و سیستماتیک املاک را بر اساس عواملی مانند قیمت، اندازه، مکان و امکانات در بر می گیرند. علاوه بر این، گنجاندن فیلتر جستجو در تمام صفحات ضروری است. علاوه بر این، ادغام نمادهای رسانه های اجتماعی و نمایش جنبه های مختلف املاک مسکونی نیز اجزای حیاتی برای این وب سایت ها هستند
وب سایت های املاک و مستغلات به چیزی بیش از ویژگی های استاندارد نیاز دارند. آنها همچنین نیاز به قابلیت های تخصصی دارند که به طور خاص برای طراحی املاک و مستغلات طراحی شده است. به عنوان مثال، یک پنل اختصاصی با ویژگی‌های پیشرفته و همچنین توانایی انجام جستجوهای پیشرفته در فهرست‌های مختلف دارایی ضروری است. اینها اجزای حیاتی هستند که باید در هنگام ایجاد یک وب سایت املاک و مستغلات کاربردی در نظر بگیرید

طراحی سایت املاک قسطی

با ظهور اینترنت، تعداد فزاینده‌ای از افراد برای بررسی قیمت‌های اجاره و یافتن مکان‌های بالقوه برای زندگی به پلتفرم‌های آنلاین روی می‌آورند. این منجر به افزایش تقاضا برای وب سایت های متخصص در املاک اقساطی شده است، زیرا مردم به دنبال اطلاعات و گزینه های موجود در وب هستند.

به همین دلیل صاحبان مشاغل و مشاوران املاک متعددی اقدام به ایجاد وب سایت های اقساط املاک و تجهیز آنها به اطلاعات لازم کرده اند. طراحی سایت املاک قسطی دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است
هنگام ایجاد وب سایت های اقساطی املاک، مهم است که ویژگی های لازم را در نظر بگیرید. طرح و طرح باید کاربران را قادر سازد تا به راحتی اطلاعات مورد نظر را از طریق یک عملکرد جستجوی ساده پیدا کنند.

هنگام طراحی یک وب سایت املاک و مستغلات با تمرکز بر گزینه های اقساط، مهم است که جزئیاتی مانند قیمت ملک، اندازه و مکان را در نظر بگیرید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که وب سایت دارای عکس های با کیفیت بالا از املاک است تا کاربران بتوانند ظاهر آنها را به صورت بصری ارزیابی کنند.
جزئیات کافی در مورد تعداد اتاق های ملک باید در دسترس کاربران باشد، آنها نیز ممکن است نیاز به دسترسی به اطلاعات دقیق در مورد موقعیت مجتمع یا آپارتمان مسکونی برای به دست آوردن جزئیات مورد نظر خود داشته باشند. علاوه بر این، کاربران باید به اطلاعات کافی در مورد امکانات رفاهی ملک دسترسی داشته باشند

طراحی سایت املاک قسطی

امکانات لازم برای طراحی سایت املاک

عناصر ضروری برای طراحی یک وب سایت املاک شامل ویژگی های اساسی است که نیازهای اساسی کاربران را برآورده می کند. اینها نیاز به طبقه بندی دقیق و سیستماتیک املاک را بر اساس عواملی مانند قیمت، اندازه، مکان و امکانات در بر می گیرند. علاوه بر این، گنجاندن فیلتر جستجو در تمام صفحات ضروری است. علاوه بر این، ادغام نمادهای رسانه های اجتماعی و نمایش جنبه های مختلف املاک مسکونی نیز اجزای حیاتی برای این وب سایت ها هستند.

وب سایت های املاک و مستغلات به چیزی بیش از ویژگی های استاندارد نیاز دارند. آنها همچنین نیاز به قابلیت های تخصصی دارند که به طور خاص برای طراحی املاک و مستغلات طراحی شده است. به عنوان مثال، یک پنل اختصاصی با ویژگی‌های پیشرفته و همچنین توانایی انجام جستجوهای پیشرفته در فهرست‌های مختلف دارایی ضروری است. اینها اجزای حیاتی هستند که باید در هنگام ایجاد یک وب سایت املاک و مستغلات کاربردی در نظر بگیرید.

طراحی سایت املاک اقساطی

سوالات متداول طراحی سایت قسطی

زمان اتمام تمامی پروژه های طراحی سایت های شرایطی بسته به نوع و امکانات وبسایت متغیر می باشد.

همچنین نوع وبسایت هم در این زمان دخیل می باشد.

به طور مثال پروژه های فروشگاهی زمان بیشتری نسبت به پروژه های خدماتی و شرکتی لازم دارند.

به طور کلی پروژه ها بین ۷ تا ۱۴ روز کاری زمان خواهند برد و ما در این مدت مشتریان عزیز را در جریان پیشرفت کار قرار خواهیم داد.

شما با پرداخت این هزینه دیگر نیاز به هیچ هزینه اضافی ندارید و تمام هزینه های موجود توسط شرکت و تیم ما پرداخته می شود.

وبسایت های طراحی شده توسط لامرد وب کاملا داعمی و مادام العمر هستند و مانند بسیاری از وبسایت های سایر شرکت ها نیاز به تمدید سالانه ندارند و شما با پرداخت هزینه طراحی سایت دیگر نیاز به پرداخت هیچ هزینه دیگری ندارید.

پشتیبانی تیم ما مادام العمر هست،در صورتی که وبسایت شما دچار ایراد فنی بشود،همکاران ما در اسرع وقت مشکل را حل و برطرف میکنند و لذا نیاز به پیگیری مجدد نمی باشد.

وبسایت شما پس از راه اندازی ۱ ماه به صورت رایگان توسط تیم ما  SEO میشود که رتبه و جایگاه وبسایت شما در مقایسه با رقبا بهبود پیدا کند.

پس از راه اندازی و طراحی وبسایت،پروژه برای شما ارسال می شود و تایید نهایی از شما گرفته خواهد شد.

درصورتی که وبسایت نیاز به اصلاح و ویرایش داشته باشد در اسرع وقت انجام و نتیجه کار به شما گزارش خواهد شد.

شما برای مدیریت سایت هیچ الزامی به داشتن سیستم ندارید،شما تنها با داشتن یک دستگاه تلفن همراه قادر به مدیریت تمامی امکانات سایت خواهید بود.

تمامی اموزش های لازم کار با سایت به صورت فایل ویدیویی برای شما ارسال می شود تا هیچ گونه مشکلی در نحوه مدیریت سایت نداشته باشید.

در این مدت پشتیبانان ما پاسخگوی رفع ایرادات شما هستند.

18 پاسخ

  1. بنده از خدمات طراحی سایت قسطی لامرد وب استفاده کردم و جا داره یه تشکر کنم بابت زحماتی کشیدند و بنده کاملا هم از کیفیت و هم از لحاظ پشتیبانی این مجموعه راضی هستم.

  2. سلام و خدا قوت
    واقعا قیمت طراحی سایت قسطی لامرد وب ابن قدری پایین هست که بشود بدون دغدغه وارد فضای انلاین شد و کسب درامد کرد،بنده وبسایت فروشگاهی اقساطی خودم رو راه اندازی کردم و الان به لطف تیم لامرد وب به درامد قابل قبولی رسیدم،ممنونم از همگی.

  3. سلام وقت بخیر بنده یک وبسایت اقساطی میخاستم اگر امکانش هست بفرمایید که هزینه یک وبسایت اقساطی فروشگاهی چقدر میشه و این که شرایط پرداخت به چه صورت می باشد؟

    1. سلام خانم محمدی عزیز
      ما در زمینه سایت فروشگاهی نمونه کار های معتبر و متنوع زیادی داریم که اگر مایل به دیدن نمونه کار ها تیم لامرد وب باشید می تونید از طریق واتساپ (۰۹۳۹۹۷۰۳۴۷۱) با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید و تمام نمونه کار های موجود رو برای شما ارسال کنند.
      برایز اطلاع از شرایط پرداخت و استعلام قیمت لطفا با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.
      ۰۹۳۹۹۷۰۳۴۷۱
      ۰۲۱۹۱۳۰۲۴۸۶
      موفق و موید باشد.

    1. سلام دوست عزیز
      برای اطلاع از شرایط پرداخت طراحی سایت اقساطی میتونید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.
      ۰۹۳۹۹۷۰۳۴۷۱
      ۰۲۱۹۱۳۰۲۴۸۶
      موفق و موید باشید.

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز
      برای اطلاع از شرایط پرداخت طراحی سایت اقساطی میتونید با کارشناسان مجموعه ارتباط بگیرید.
      ۰۹۳۹۹۷۰۳۴۷۱
      ۰۲۱۹۱۳۰۲۴۸۶
      موفق و موید باشید.

  4. سلام و درود
    من از خدمات لامرد وب و طراحی سایت قسطی اونها استفاده کردم و رضایت کامل خودم رو اینجا اعلام میکنم.
    بنده با توجه به این که با شرکت های طراحی سایت گوناگون کار کردم ولی تیم لامرد وب با مدیریت اقای همتی عزیز بهترین تجربه کاری بنده بوده و از این بابت بسیار خرسندم.
    بخصوص بحث پشتیبانی این تیم بسیار بسیار راضی کننده و عالی هست.

  5. سلام
    پشتیبانی در طراحی سایت اقساطی شما به چه شکل است؟
    آیا مثل سایر پکیج ها،پکیج طراحی سایت اقساطی هم شامل پشتیبانی همیشگی و مادام المعر هست؟

    1. درود جناب شریفی مقدم عزیز
      بله،تمام خدمات طراحی سایت ما،از جمله طراحی سایت اقساطی شامل پشتیبانی فنی مادام العمر و همیشگی هستند.

  6. سلام و درود خدمت مدیریت مجموعه لامرد وب
    بنده با توجه به این که مدت زیادی بود برای بیزینس هام نیاز به طراحی سایت داشتم و با افراد زیادی در این حوزه هم ملاقات کردم ولی هیچ کدام مثل مجموعه لامرد وب نبوده اند،هم از لحاظ تخصص و تجربه و هم از لحاظ پشتیبانی که واقعا خیال ما رو راحت شده با خدمات پشتیبانی همیشگی لامرد وب.با توجه به این که خدمات اقساطی هم دارند ولی بنده با دیدن این تعهد و این خدمات عالی تصمیم گرفتم تمام هزینه را یکجا و تمام وکمال پرداخت کنم.
    الان نزدیک به ۴ سال است که از خدمات مجموعه لامرد واستفاده میکنم و کاملا راضی هستم.

  7. خدمات لامرد وب واقعا عالی هست بخصوص پشتیبانی هاشون که واقعا محشره و مادام العمر پشتیبانی میکنن سایتا رو.
    برای کسایی که دغدغه و حساسیت زیادی رو سایتشون دارن میتونه طراحی سایت اقساطی لامرد وب مناسب باشه و با خیال راحت پشتیبانی رایگان همیشگی هم دریافت کنن.
    ممنونم از مدیریت تیم لامرد وب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + سه =