قیمت طراحی سایت بیمه

بروزرسانی شده در۲۰ فروردین ۱۴۰۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

با فراگیر شدن اینترنت و فضای مجازی داشتن سایت بیشتر از هر دوره ای احساس میشه و هر کسب و کاری برای رشد و پیشرفت ملزوم به داشتن سایته چرا که با داشتن سایت خیلی از امور راحت تر مدیریت میشه و به سادگی میتونید پلن بازاریابی خودتون رو با داشتن سایت کامل کنید و درآمد خودتون رو افزایش بدید.
بعضی از افراد یک قدم جلوتر از رقبا قرار گرفتن و وجود سایت رو برای کسب و کار خودشون واجب و یک امر ضروری میدونن ولی نگران هزینه های مالی اون هستند.
ما توی لامرد وب توی صفحه قیمت طراحی سایت راجبه هزینه ها به طور کامل صحبت کردیم و توی این مقاله تصمیم گرفتیم به طور خاص راجبه قیمت طراحی سایت بیمه صحبت کنیم پس اگر دغدغه هزینه هاتون رو دارید حتما تا انتهای این مقاله همراهمون باشید.

پلنهزینه (تومان)مدت زمان طراحیپشتیبانی فنی
بسته اقتصادی۱۰,۹۰۰,۰۰۰۱۰ روز کاری۱ سال
بسته حرفه ای۱۹,۹۰۰,۰۰۰۳ هفتهمادام المعر

قیمت طراحی سایت بیمه

 

چه عواملی توی قیمت طراحی سایت بیمه تاثیر گذاره؟

قیمت طراحی سایت بیمه به عوامل و پارامتر های زیادی بستگی داره که من سعی کردم توی این مقاله به موارد مهم و اساسی اون اشاره کنم.

نوع سایت بیمه

یکی از مهم ترین عوامل موثر در قیمت طراحی سایت بیمه،نوع سایت بیمه هست.سایت های بیمه انواع مختلفی مثل سایت های اطلاع رسانی،سایت های فروش بیمه،سایت های مقایسه بیمه و سایت های مدیریت مشتریان دارند که هر کدام ویژگی ها و امکانات متفاوتی نسبت به هم دارند و به همین علت قیمت های اونها تا حدی متفاوت از هم هستند.

امکانات و ویژگی سایت های بیمه

دومین موردی که میتونه روی قیمت طراحی سایت بیمه تاثیر بزاره امکانات و ماژول هایی هست که در سایت بیمه پیاده سازی میشه.
برخی از اون امکانات رو براتون بیان کردم که شامل:
طراحی رابط کاربری و گرافیکی سایت
تولبد محتوا متنی و تصویری
امکان پرداخت به صورت آنلاین و روش های متفاوت
امکان مقایسه بین بیمه نامه های موجود
امکان مدیریت مشتریان
همونطور که خودتون هم میدونید قطعا هر چه امکانات و ویژگی های یک سایت بیشتر باشه قیمت طراحی سایت بیمه هم بیشتر خواهد بود.

طراحی صفحات سایت های بیمه

یکی از موارد مهمی که باز روی قیمت طراحی سایت میتونه اثر یزاره تعداد صفحات طراحی شده برای اون سایت هست.هر چه تعداد صفحات طراحی شده برای یک سایت بیشتر باشه هزینه های اون سایت هم افزایش پیدا میکنه طراحی سایت بیمه هم از این قاعده مستثنی نیست.

تجربه و مهارت طراح سایت

هزینه های طراحی سایت بر اساس تجربه و مهارت فرد طراح سنجیده میشه،هر چه فرد طراح تجربه بیشتری داشته باشه قطعا دستزد و قیمت طراحی سایت بیمه بیشتر خواهد شد.
شاید برای شما سوال پیش بیاد که خب ما طراحی سایتمون رو میسپاریم به فردی که تجربه کم یا حداقل تجربه متوسطی داشته باشه که ربا هزینه نسبت کمتری سایتمون رو بتونیم طراحی کنیم در پاسخ به شما میتونم بگم که این بستگی به خودتون داره که سایتتون رو به چه کسی بسپارید ولی این رو در نظر داشته باشید که فردی که تجربه بیشتری توی طراحی داره در نهایت به شما یک کار حرفه ای چه از لحاظ دیزاین،چه از لحاظ برنامه نویسی و… تحویل میده که هم شما رو متمایز میکنه با رقبا و هم چندین قدم شما رو به هدفتون که کسب درامد هست نزدیک تر میکنه.

موقعیت جغرایایی و هزینه های فرد یا شرکت طراح

بدیهیه که فرد یا شرکتی که در یک شهرستان یا به صورت دورکار فعالیت میکنه هزینه هایی مثل اجاره دفتر،دکوراسیون و… رو پرداخت نمیکنه در نتیجه هزینه های این افراد و شرکت ها در مقایسه با شرکت هایی که هزینه های اجاره ماهانه،هزینه های کارکنان و… رو پرداخت می کنند خیلی خیلی کمتره.
پس شما میتونید سفارش خودتون رو به افراد و شرکت هایی بدید که مخارج کمتری دارند و به همین سبب هزینه های کمتری رو از کارفرما هم دریافت می کنند.
ما در شرکت لامرد وب کلا به صورت دورکار فعالیت میکنیم و سعی بر این داریم که مخارج شرکت رو طوری مدیریت کنیم که هزینه و دستمزد طراحی سایت و سایر خدماتمون رو به حداقل برسونیم.

 

هزینه طراحی سایت بیمه

 

خدمات پس از فروش طراحی سایت

خدمات پس از فروش مثل سایر مواردی که در بالا توضیح دادم روی قیمت طراحی سایت بیمه تاثیر داره.
بعضی شرکت ها خدماتی مثل پشتیبانی فنی،بروزرسانی محتوا،طراحی و ریدیزاین قالب و… به مشتریان خودشون ارائه میدن و هزینه هایی رو در قبال این خدمات دریافت می کنند.
ما در لامرد وب برای پلن های طراحی سایتمون خدمات پشتیبانی فنی مادام العمر رایگان ارائه میدیم و این ضمانت رو به شما خواهیم داد تا زمانی که سایت شما پابرجاست تیم ما متعهدانه به پشتیبانی فنی خودش ادامه خواهد داد.

تعداد زبان های سایت

اگر قصد دارید سایت خودتون رو با زبان های مختلفی مثل انگلیسی،عربی،آلمانی و … طراحی کنید باید تقریبا یک سوم هزینه نهایی رو به قیمت طراحی سایت بیمه اضافه کنید.
در صورتی که راجبه چند زبانه کدن یا دوزبانه کردن سایت سوالی دارید میتوند از طریق راه های ارتباطی با بنده ارتباط بگیرید.

ویژگی های سفارسی برای سایت

معمولا هزینه های سایت های فروشگاهی یک نرخ رو داره،هزینه های شرکتی هم یک نرخ ثابت و ما بقی حوزه ها هم به همین شکل که یک نرخ ثابت و معینی دارند.
ولی اگر شما بخواهید امکانات و ویژگی خاصی رو به سایت اضافه کنید باید هزینه بیشتری رو بابت برنامه نویسی اون ویژگی پرداخت کنید.

تاثیر رقبا در قیمت طراحی سایت بیمه

اگه رقبای شما سایت های خیلی حرفه ای و اختصاصی رو طراحی کردن شما هم ناچار خواهید بود که برای رقابت با همچین شرکت هایی باید به اندازه اونها هزینه کنید و شما هم سایت های حرفه ای طراحی کنید . هزینه بیشتری بابت طراحی پرداخت کنید.

 

نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت بیمه

ما سعی کردیم عوامل مهم و تاثیر گذار توی قیمت و هزینه طراحی سایت بیمه رو براتون بیان کنم،این نکته رو توجه داشته باشید که شرکت های مختلف طراحی سایت بر اساس مخارج و عوامل دیگه هزینه های متفاوتی دارند پس شما با بررسی این شرکت ها میتونید بهترین شرکت رو انتخاب کنید.

نکاتی برای کاهش قیمت طراحی سایت بیمه

اگه میخاید قیمت طراحی سایت بیمه رو تا حد امکان کاهش بدید باید نکات زیر رو رعایت کنید:
نوع سایت رو ساده انتخاب کنید.
فقط و فقط امکانات ضروری رو توی سایت پیاده سازی کنید و مابقی امکانات رو به مرور به سایت اضافه کنید.
از یک طراح با تجربه و متخصص کمک بگیرید و با شرکت یا فردی همکاری کنید که هزینه خرج و مخارج کمتری داشته باشه.
خودتون هم اگر دانش کافی دارید میتونید توی طراحی سایت مشارکت کنید تا هزینه های کمتری برای شما داشته باشه.
با رعایت این نکات بالا تا حد قابل قبولی میتونید هزینه های طراحی سایت بیمه رو کاهش بدید و سریع تر به نتیحه مدنظرتون برسید.

مزایای طراحی سایت بیمه

اصلا طراحی سایت برای بیمه چه مزایایی داره و چرا باید از سایت استفاده کنیم؟

افزایش آگاهی از برند

طراحی سایت برای شرکت های بیمه ای یک فرصت بسیار مناسب به حساب میاد چرا که به وسیله طراحی سایت میتونن به راحتی خدمات خودشون رو به راحتی به مشتریان بالقوه ارائه بدن و اطلاعات کامل و جامع تری رو توی بخش خدمات سایت قرار بدن.

جذب مشتریان جدید

مشتریان میتونن با استفاده از سایت های بیمه ای در کمترین زمان به خدمات خودشون دست پیدا کنند و همین امر باعث میشه که مشتریان زیادی برای سهولت کار خودشون به سایت شما مراجعه کنن و از خدمات شما استفاده کنن.

افزایش فروش

طراحی سایت میتونه امکان خرید آنلاین بیمه ها و امکان مقایسه اونها رو برای کاربران فراهم کنه و در نهایت باعث افزایش فروش شرکت بیمه بشه.

خدمات ۲۴ ساعته

شما با داشتن سایت میتونید خدمات خودتون رو در قالب ۲۴ ساعته شبانه روز ارائه بدید بدون اینکه محدودیت زمانی و مکانی داشته باشید.

سود بیشتر از سایر روش ها

با داشتن سایت شما میتونید هزینه های بازاریابی و تبلیغات خودتون رو کاهش بدید و با کمترین میزان انحراف به سمت هدفتون پیش برید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + سه =