هزینه طراحی سایت پزشکی

بروزرسانی شده در۲۰ فروردین ۱۴۰۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

در دنیای دیجیتال امروز، وب سایت به عنوان یک ابزار بسیار حیاتی برای هر کسب و کار در نظر گرفته میشه. طراحی وب سایت باعث جذابیت بیشتر مشتریان و افزایش فروش میشه. حالا سوال اصلی اینجاست: قیمت طراحی سایت پزشکی چقدره؟؟
برای محاسبه قیمت طراحی وب سایت، باید چندین عامل مهم را در نظر گرفت. این عوامل عبارتند از اندازه و محدوده وب سایت، پیچیدگی طراحی، نیازهای اختصاصی مشتری و سطح تخصص مورد نیاز. همچنین، نوع ویژگی‌ها و تکنولوژی‌هایی که برای وب سایت انتخاب می‌شوند نیز تأثیر گذار خواهند بود.
قیمت نهایی بر اساس تجربه و تخصص تیم طراحی و همچنین پیشنهادات مختلف، متغیر خواهد بود. اما مهمترین نکته این است که قیمت باید با نیازها و اهداف شما هماهنگ باشه.

هزینه طراحی سایت پزشکی با قابلیت تعیین وقت نوبت به صورت آنلاین

تمام محیط درمانی برای بهبود کیفیت کارشون در سریع ترین زمان ممکن نیاز به یک سایت دارند که ما سعی داریم توی این مقاله تمام جوانب یک سایت خود همراه با هزینه طراحی سایت پزشکی رو به طور خلاصه و مختصر براتون شرح بدیم،اگر نیاز به اطلاعات و جزییات بیشتری دارید میتونید وارد صفحه قیمت طراحی سایت بشید،ما توی اون صفحه به طور کامل هزینه ها رو براتون شرح دادیم.پس تا انتهای مقاله همراه من باشید.

هزینه طراحی سایت پزشکی

با داشتن یک وب سایت پزشکی شما میتونید خدمات بهتری رو به مشتریانتو بدید از جمله قرار دادن انواع خدمات توی وبسایت پزشکی،راه های ارتباطی و آدرس کلینیک،مقالات آموزنده برای مراجعه کنندگان،امکان رزرو نوبت آنلاین و پرداخت هزینه و… کلی امکانات دیگه که قطعا کارهای ذوتین شما رو خیلی خیلی سریع تر میکنه و هزینه های مدیریتی مجموعتون رو کمتر میکنه.
همونطور که از نام این مقاله هم مشخصه ما قراره اینجا براتون قیمت و هزینه طراحی سایت پزشکی رو بیان کنیم تا شما حدود و رنج قیمتی هزینه طراحی سایت پزشکی رو بدونید.
توی جدول زیر به طور خلاصه براتون قیمت طراحی سایت پزشکی و اوردم که میتونید ملاحظه کنید.اگر راجبه قیمت و تعرفه ها همچنین مدت زمان پشتیبانی و… سوالی بود که ذهنتون رو درگیر کرده بود فقط کافیه تا با با ما ارتباط بگیرید تا کارشناسان ما شما رو به طور کامل راهنمایی کنن.

پلنهزینه (تومان)مدت زمان طراحیپشتیبانی فنی
بسته اقتصادی۹,۹۰۰,۰۰۰۳ الی ۶ روز۱ سال
بسته حرفه ای۱۸,۹۰۰,۰۰۰۱ هفته الی ۱۰ روزمادام المعر

بعضی از امکانات و خدمات هزینه طراحی سایت پزشکی:

معرفی تمام پزشکان

شما میتونید بعد از استعلام هزینه طراحی سایت پزشکی درخواست رو ثبت کنید تا کارشناسان ما پروژه شما رو استارت بزنن و در اسرع وقت به شما تحویل بدن.
بعد از اتمام کار شما میتونید توی وبسایت خودتون اطلاعات و اینفوگرافی تمام پزشکان کلینیک رو به طور کامل همراه با رزومه،سابقه فعالیت،تخصص،تعیین نوبت و…توی وبسایت قرار بدید تا مشتریان قبل از مراجعه حضوری بتونن تمام این اطلاعات رو فقط با یک کلیک توی وبسایت مطلالعه کنند و به تمام سوالات خودشون راجبه پزشکان اطلاعات کافی رو بدست بیارن.
بدیهیه که هر چه مشتریان شما اطلاعات بهتری راجبه پزشکان مجموعه داشته باشند توی انتخاب پزشک اشتباه نمی کنند و همین امر باعث میشه که از کیفیت کار راضی باشند و مجموعه و وبسایتتون رو به طور ناخودآگاه تبلیغ کنند.
این اطلاعات میتونه توسط منشی یا هر فرد دیگه ای هم به مشتریان داده بشه ولی فرض کنید یه فر تا چه حد میتونه به سوالات دیگران جواب بده و کلافه نشه؟؟؟

قرار دادن رضایت مراجعه کنندگان

همه ما امروزه میدونیم که مشتریان راضی میتونند فرصت خیلی خوبی برای ما باشند و هم آورده داشته باشند و هم بتونیم دیگر خدماتمون رو به اونها ارائه بدیم.
یک کار بسیار خوبی که توی وبسایت قابل انجام هست و به شدت توصیه میکنم قرار دادن ویدیو رضایت مشتریان توی سایت هست،تبدیل کاربرانی که به مجموعه اعتماد ندارند کار بسیار راحتی نیست ولی اگر شما نظرات بقیه افرادی که از خدمات و کلینیک شما استفاده کردن رو قرار بدید به شدت میتونه توی اعتماد اون مخاطب اثر بزاره.
شما با پرداختن هزینه طراحی سایت پزشکی که هزینه ای بسیار ناچیز هست،میتونید تمام این امکانات رو توی قسمت های مختلف سایتتون قرار بدید و میبیند که پس از مدتی نتیجه خودش رو داره نشون میده.

مجله های پزشکی

همونطور که میدونید بسیاری از مردم امروزه جواب سوالات پزشکی خودشون رو توسط اینترنت پیدا می کنن.
مثلا درمان ریزش مو،سفید کردن دندان ها در خانه،از بین بردن چین و چروک و… تمام سوالات مردم نیاز به پاسخ داره و شما با داشتن یک مجله اختصاصی توی وبسایتتون بغیر از این که یک جامعه تشکیل میدید که به مرور زمان این جامعه به شما اعتماد میکنه،میتونید خدمات و محصولات پزشکی خودتون رو در بین مقالات ارائه بدید و یک نوع بازاریابی انجام بدید و خواهید دید که فروش شما چقدر افزایشی خواهد شد.انتشار این مقالات میتونه شما رو به عنوان یک مرجع و منبع تخصصی توی حوزه پزشکی برای یافتن سوالات مردم جلوه بده.
تمام این موارد فقط و فقط با داشتن یک سایت امکان پذیره و تیم ما تمام و کمال اماده پاسخگویی به سوالات شماست تا بتونیم شما رو هر چه بهتر توی این مسیر یاری کنیم.

امتیاز و نظر بیماران به خدمات شما

در سایت های پزشکی ما قسمتی رو برای امتیاز دهی کاربران به خدمات پزشکی ارائه کردیم تا هر کاربر برای اون خدماتی که استفاده کرده بتونه نظرات خودش رو اعلام کنه.
توی این بخش تمام کاربران میتونند به تمام خدمات یا پزشک مدنظر خودشون امتیاز بدن.
امتیاز کاربران میتونه تاثیر بسیارخوبی توی رفتار کاربران داشته باشه،به طوری که کاربران با دیدن نظرات مثبت یا منفی دیگر افراد میتونند توی انتخاب خودشون درست تصمیم گیری کنند.
توی طراحی سایت پزشکی لامرد وب علاوه بر شفاف بودن هزینه طراحی سایت پزشکی ویژگی های بسیار کاربردی و برای ارتباط موثر تر کاربر با سایت و مجموعه استفاده شده است تا به وسیله اون مشتریان خودتون رو حفظ کنید و اعتبار خودتون رو افزایش بدید.
نمونه ویژگی ها و امکاناتی که توی سایت استفاده شده مثل امکان نمایش سابقه و رزومه تمام پزشکان مجموعه،نمایش شرکت های طرق قرارداد،امکان مشاوره و ویزیت آنلاین و در نهایت و مهم ترین ویژگی امکان رزرو نوبت به صورتی اینترنتی است.

طراحی سایت پزشکی

امکان رزرو نوبت

طراحی سایت پزشکی یکی از خدمات مجموعه لامرد وبه که تونسته تا به الان افتخار همکاری رو با چندین برند و کلینیک های معتبر دولتی و غیر دولتی مطرح داشته باشه.همونطور که در قسمت بالاتر این مقاله گفتیم هزینه طراحی سایت پزشکی توی تیم ما کاملا به صرفه هست و اورده ای که برای شما خواهد داشت قطعا مبالغ خیلی بیشتری است که بابت طراحی این سایت پرداخت میکنید.به عنوان مثال یکی از امکانات سایت امکان رزرو نوبت به صورت اینترنتی است که یک نوع خدمات موثر برای تمام سایت های پزشکی است که فرایند رزرو نوبت و مدیریت بیماران رو به شدت راحت و آسون میکنه.
توی این قسمت شما میتونید روزهایی که خالی از نویت است رو از سایر روز های از هم جدا کنید تا کاربران بتونند به طور دقیق تر زمان خودشون رو برای دریافت نوبت پزشک مورد نطر انتخاب کنند.
از مزیت های این سیستم رزرو نوبت اینترنتی صرفه جویی هم در زمان و هم در هزینه ها است،به شکلی که با این قابلیت دیگه شما نیازی به ثبت نوبت های دفتری و کاغذ بازی ندارید و تمام امور شما توسط یک سیستم حرفه ای مدیریت میشه.
همچنین شما این قابلیت رو توی پنل مدیریتی خودتون دارید تا تمام نوبت ها رو با تمام مشخصات بیماران به طور یکجا مشاهده و مدیریت کنید.

درخواست مشاوره رایگان در سایت

در وبسایتی که تیم لامرد وب طراحی میکنه امکان این وجود داره تا در هر صفحه ای که نیاز دارید یک فرم تحت عنوان مشاوره رایگان قرار بدید و اطلاعات تماس کاربران رو دریافت کنید.
شما با مراجعه به پنل مدیریتی سایت و با دسترسی به این اطلاعات میتونید به راحتی با کاربران تماس بگیرید و به آنها مشاوره بدید.
توی همین امر مشاوره به راحتی میتونید خدمات خودتون رو هم به کاربران بفروشید،البته اگر کاربران نیاز اون خدمات رو احساس کنند.

کلام آخر:
در ابتدای مقاله ما هزینه طراحی سایت پزشکی رو براتون شرح دادیم و برخی امکاناتی که وبسایت های پزشکی نیاز دارند و ما هم توی طراحی هامون ازش استفاده کردیم رو براتون بیان کردیم،اگر قصد دارید طراحی سایت خودتون رو به ما بسپارید میتونید از طریق راه های ارتباطی با مشاوران ما تماس بگیرید،همچنین تمامی خدمات طراحی سایت ما دارای پشتیبانی فنی مادام العمر رایگان هستند که خیال شما رو از بابت خدمات پشتیبانی راحت میکنه چون به تیم قوی پشتتونه و سایت شما رو پشتیبانی می کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفت =