قیمت طراحی سایت مشابه دیوار

قیمت طراحی سایت مشابه دیوار

بروزرسانی شده در۲۰ فروردین ۱۴۰۳

آنچه در این مقاله می خوانید...

سایت دیوار یکی از بهترین سایت های حوزه نیازمندی و ثبت آگهی در کشور هست و اگر یه مدت به دنبال آگهی های خرید و فروش ماشین،خرید گوشی نو یا دسته دوم و… بوده باشید حتما از مزایای سایت دیوار اطلاع دارید.
سایت دیوار دارای یک سایت جذاب و بسیار کاربردی همراه با یک اپلیکیشن حرفه ای بوده که کار ما رو برای ثبت آگهی یا پیدا کردن کالای مورد نیاز خودمون راحت راحت کرده.
ما توی صفحه قیمت طراحی سایت به طور کامل و کلی راجبه هزینه طراحی وبسایت ها صحبت کردیم ولی توی این مقاله میخایم به طور اختصاصی راجبه قیمت طراحی سایت مشابه دیوار حرف بزنیم.
بسیاری از افراد توی اینترنت به دنبال سایت یا نمونه سایت مشابه دیوار هستند تا بتونند خدمات خودشون رو در قالب یک وبسایت ثبت آگهی ارائه بدن به همین منظور تیم فنی لامرد وب لازم دونسته برای ای این افراد هم سایت مشابه دیوار رو طراحی کنه و هم قیمت طراحی سایت مشابه دیوار رو به طور کامل بررسی کنه پی تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به طور کامل از خصوصیات و ویژگی ها و قیمت طراحی سایت مشابه دیوار رو براتون شرح بدیم.
تیم لامرد وب تمام تلاش خودش رئ کرده تا توی طراحی سایت مشابه دیوار و قیمت طراحی سایت مشابه دیوار تمام المان ها و و ظاهر کاملا شبیه سایت دیوار باشه تا بتونین از اعتبار و ماهیت دیوار به نفع خودتون و کسب و کارتون استفاده کنید.
به هر حال دیوار یک وبسایت پر تجربه است و این طراحی رابط کاربری و دیزاین وبسایت حاصل آزمون و خطاهایی بوده که توی مدت زمان زیادی انجام شده و شما دیگه نیاز نیس این آزمون و خطاها رو انجام بدید و فقط کافیه از این وب سایت که شبیه به دیوار طراحی شده استفاده تمام و کمال خودتون رو ببرید.به همین راحتی!

قیمت طراحی سایت مشابه دیوار

پلنهزینه (تومان)مدت زمان طراحیپشتیبانی فنی
بسته اقتصادی۹,۹۰۰,۰۰۰۱ هفته۱ سال
بسته حرفه ای۱۸,۹۰۰,۰۰۰فوری (۳ روز کاری)مادام المعر

هر دسته بندی دارای فرم ساز مخصوص خودشه

سایت دیوار برای هر دسته بندی مخصوص خودش،یک سری فرم های اختصاصی قرار داده تا کاربر بتونه نسبت به اون آگهی که میخاد ثبت کنه فرم ها رو شخصی سازی کنه.
به عنوان مثال برای دسته بندی املاک ویژگی زیربنا،تعداد خواب،پارکینگ و… یا برای خرید خودرو سال تولید خودرو،خط و خش و رنگخوردگی و… قرارداده.
در قیمت طراحی سایت مشابه دیوار لامرد وب شما میتونید بسته به نوع دسته بندی خودتون هر کدام از فیلد ها رو شخصی سازی کنید و توی دسته بندی خودتون مورد استفاده قرار بدید یا اگر فیلد دلخواه شما توی اون دسته بندی قرار نداره خیلی راحت و سریع بدون دانش خاص کدنویسی اون فیلد دلخواهتون رو وارد اون دسته بندی کنید و ازش استفاده کنید.

هسته بسیار سبک قیمت طراحی سایت مشابه دیوار

سایت طراحی شده توسط لامرد وب بسیار سبک و منعطف است و همچنین با استفاده از تمام ابزار های امنیتی تمام باگ های این سایت گرفته شده و عملا بدون نگرانی بابت نفوذ هکران به سایتتون میتونید به کسب درآمد از طریق سایت مشابه دیوار بپردازید.

قابلیت انتخاب شهر برای آگهی

یکی از امکانات خیلی حرفه ای سایت دیوار فیلتر آگهی های ثبت شده بر اساس شهر و محل سکونت زندگی کاربان است،این قابلیت این امکان رو به کاربران میده تا بتونن از آگهی های نزدیک خودشون استفاده کنند و راحت تر کالاهای خودشون رو پیدا کنند.

قابلیت ثبت آگهی ویژه،رایگان و فوری

قابلیت ثبت آگهی ویژه،رایگان و فوری چیز تازه ای نیست و حتما قبلا از این نمونه ها دیده اید.
این قابلیت بسیار کاربردی هست و کمک میکنه که شما اول با استفاده از ثبت آگهی رایگان تعداد کاربرانی که از سایت شما استفاده می کنند رو افزایش بدید و کم کم برای ثبت آگهی های بیشتر از کاربران هزینه دریافت کنید.
طبیعیه که اگر شما از همان روز اول از کاربران درخواست پرداخت هزینه کنید کاربران به شما اعتماد نمی کنند و ممکن است کسب و کار شما با شکست مواجه بشه پس بهتر است که اول به کاربران اجازه دهید اگهی های رایکان خودشون رو به تعداد محدود ثبت کنند و در ازای قرار دادن اگهی های بیشتر از انها هزینه دریافت کنید.
تمام امکانات گفته شد توی قیمت طراحی سایت مشابه دیوار تاثیر داره و ما سعی کردیم این امکانات رو به طور کامل توی سایت پیاده سازی کنیم.

طراحی سایت مشابه دیوار

قابلیت درج فیلد سفارشی

با این قابلیت کاربردی به طور ساده میتونید با توجه به نیاز برای هر دسته بندیتون فیلد های خاصی رو تعریف کنید و از اونها استفاده کنید.مثلا فیلد هایی مثل میزان کارکرد وسیله،شرکت سازنده خودرو و… را برای دسته بندی خودرو و وسایل نقلیه استفاده کنید.
شما حتی در انتخاب نوع فیلد هم محدود نیستید و میتونید از انواع فیلد ها مثل فیلد متنی،چندانتخابی،کشویی و… غیره رو استفاده کنید.

طراحی سایت مشابه دیوار همراه با نسخه اندرویدی

سایت طراحی شده متناسب با تمام دستگاه ها ازجمله دسکتاب و لب تاپ و موبایل و تبلت می باشد و به راحتی سایز خودش رو متناسب با نوع دستگاه به طور کاملا اصولی هماهنگ میکنه.

طراحی سایت مشابه دیوار با اصول سئو

سئو در وبسایت ها از اهمیت بالایی برخوردار است و وبسایت بدون سئو مثل مغازه ای در بهترین لوکیشن شهر میمونه که هیچ مشتری نداره و هیچ کس به مغازه سری نمیزنه!نتیجه این میشه که فرد به طور کامل ورشکست میشه و کسب و کارش رو به نابودی میره.
قالب سایت شبیه دیوار کاملا سئو شده است و ما این اطمینان رو به شما میدیم که با تولید محتوای منظم و اصولی این وبسایت قادر خواهد بود که مشتریان زیادی رو سمت کسب و کار شما روانه کنه.
تمام افرادی که به دنبال قیمت طراحی سایت مشابه دیوار هستند می توانند از این وبسایت حرفه ای که توسط تیم لامرد وب طراحی و سئو شده است استفاده کنند و پشتیبانی مادام العمر رایگان دریافت کنند.

تحویل فوری قیمت طراحی سایت مشابه دیوار پس از خرید

طراحی سایت مشابه دیوار و یا قیمت طراحی سایت مشابه دیوار به صورت کامل طراحی و بهینه سازی شده و شما می توانید با سفارش قیمت طراحی سایت مشابه دیوار از امکانات آن به طور کامل استفاده کنید.
مدت زمان طراحی سایت مشابه دیوار حداقل ۳ روز و حداکثر یک هفته نیاز به زمان دارد و توی این مدت شما باید کاملا صبور باشید تا طراحی به طور کامل و بهینه انجام بشه.

آشنایی یا بخش مقالات و وبلاگ سایت مشابه دیوار

وبلاگ برای هر سایت حکم فروشنده آن سایت را دارد و سایت شما بدون وبلاگ قطعا نمی تواند مسیر فروش را به خوبی طی کند بنابراین وجود وبلاگ برای هر سایتی ضروری و از نان شب هم واجب تر است چرا که فروش سایت شما را متحول می کند چرا که می توانید مخاطبان سر در گم موجود در فضای اینترنت را به سمت محصولات و خدمات خود سوق دهید.

برخی امکانات ثبت آگهی در سایت مشابه دیوار

قابلیت ایجاد فرم برای همه نوع دسته بندی

قابلیت اضافه کردن عنوان و توضیحات برای آگهی

اضافه کردن گالری

قابلیت اضافه کردن اطلاعات تماس فروشنده

انتخاب شهر و منطقه خاص

ثبت نام کاربران با تلفن

ویرایش و ارتقا آگهی

مدیریت آگهی ها تنها با چند کلیک ساده

نردبان کردن آگهی ها

سوالات متداول قیمت طراحی سایت مشابه دیوار

قیمت طراحی سایت مشابه دیوار چقدر است؟

قیمت طراحی سایت مشابه دیوار در ساده ترین پلن ۵/۹۰۰ همراه با یکسال پشتیبانی فنی رایگان و در پلن حرفه ای ۱۴/۹۰۰ با پشتیبانی مادام العمر رایگان

طراحی سایت مشابه دیوار چقدر زمان میبرد؟

حداقل ۳ روز و حداکثر یک هفته نیاز به زمان دارد.

پشتیبانی سایت ها به چه شکل خواهد بود؟

پشتیبانی در پلن ساده ۱ سال رایگان و در پلن حرفه ای پشتیبانی مادام العمر رایگان است.

آیا نحوه کار با سایت را هم آموزش می دهید؟

بله پس از اتمام کار ویدیو آموزشی نحوه مدیریت سایت را به طور کامل به شما آموزش می دهیم.

آیا امکان ارتقا سایت در آینده وجود دارد؟

بله شما در آینده بدون هیچ نگرانی قادر به ارتقا سایت خود خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =