طراحی سایت پوشاک در شیراز

طراحی سایت پوشاک در شیراز

بروزرسانی شده در۸ اسفند ۱۴۰۲

آنچه در این مقاله می خوانید...

این روزا کسب و کارهای زیادی هستن که به عنوان سایت فروشگاهی می‌خوان کاربران جدید جذب کنن و مشتری‌های خودشونو راضی نگه دارن. بیشتر از همه رشد می‌کنن. در واقع امروز فروشگاه‌های آنلاین نسبت به فروشگاه‌های حضوری بسیار پرطرفدارتر شدن!و در کسب و کارها توجه بسیار زیادی به فروش آنلاین می‌شه. این روزا طراحی وب سایت فروشگاهی، طراحی سایت پوشاک و طراحی سایت در شیراز باعث میشه تا خیلی از کسب و کارها این فرصتو داشته باشن تا محصولاتشونو به دورترین نقاط ارسال کنن.

در نتیجه شما علاوه بر اینکه می‌تونین محصولات خودتونو توی شهرتون به فروش برسونین می‌تونین از اقسا نقاط کشور هم مشتری جذب کنید و این باعث میشه سود بسیار خوبی نصیبتون بشه. اگه توی شیراز یا هر نقطه‌ای از کشور زندگی می‌کنین می‌تونین با مراجعه به سایت لامرد وب طراحی سایت پوشاک در شیراز رو تجربه کنید. همینطور می‌تونین از شهرهای دیگه هم سفارش طراحی سایت خودتون رو ثبت کنین.

 طراحی سایت پوشاک در شیراز

مراحل قبل از طراحی سایت پوشاک در شیراز

هر سایتی شامل امکانات ویژگی‌های متعددیه که بر اساس نیاز کسب و کار انتخاب میشن و به شما کمک می‌کنند تا بتونید شرایط سایتتون رو بهتر کنید تا تمامی این موارد شناسایی کنین بله، البته! طراحی یه وب‌سایت برای پوشاک تو خیلی چیزا باید توجه کنی. این مراحل تقریباً توصیه میشه:

یک ایده داشته باش:اولین قدم اینه که فهمیده چی می‌خوای بفروشی. لباسای مردانه؟ زنانه؟ کودکانه؟

یه نام برند خفن پیدا کن: یه نام مشخص و باحال برای فروشگاهت پیدا کن. مثلاً “شیکوت” یا “مدمارکت”.

ببین چه چیزی دلخواه مشتریته:اونا چه نوع لباسا رو دوست دارن؟ از اینا یاد بگیری، بهت کمک می‌کنه تو موجودیتتو تعیین کنی.

تصویر محصولاتتو طراحی کن:خوبیهای اون محصولات رو نشون بده. عکس‌های با کیفیت و جذاب برای اونا بگذار.

وب‌سایتتو بساز: اینجاست که لازمه وب‌سایتتو طراحی کنی. میتونی از ابزارهایی مثل وردپرس یا شاپیفای استفاده کنی.

از رنگ‌ها و طراحی خوب استفاده کن: این مهمه که وب‌سایتت بینظیر و دلنشین باشه. رنگ‌ها و طرح‌ها رو خوب انتخاب کن.

قیمت‌ها و جزئیات رو نشون بده:قیمت هر محصول و جزئیاتش رو واضح بنویس. مشتریا دوست دارن مطلع بشن.

روش‌های پرداخت رو تعیین کن: چطوری مشتریا باید پول رو بپردازن؟ کارت بانکی یا پرداخت آنلاین؟ اینا رو مشخص کن.

بهینه‌سازی برای گوگل (SEO):اینجاست که وب‌سایتتو بهینه کنی که تو نتایج گوگل بالا بیاد و بیشتر دیده بشه.

استارت بزن: آماده بشو و استارت بزن! از تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی هم استفاده کن تا بیشترین دید رو بگیری. برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت پوشاک در شیراز هم با مشاورین ما تماس بگیر.

امکانات سایت فروشگاهی و پوشاکی

خب، سایت فروشگاهی باید کارایی خیلی چیزا رو داشته باشه که مشتریا احساس راحتی کنن. اینا جزئیات که خیلی خیلی مهمن:

جعبه جستجو:مثل یه جا که مشتریا می‌تونن لباسای دلخواهشون رو جستجو کنن.

سبد خرید: این جا محصولاتی که مشتریا می‌خوان بخرن رو میذارن. بعداً می‌تونن همه‌شون رو یه‌جا بپردازن.

پرداخت آنلاین:اگه مشتری می‌خواد چیزی بخره، باید بتونه آنلاین پول رو بپردازه.

دسته‌بندی‌ها:لباس‌ها رو به دسته‌های مختلف تقسیم کن. مثلاً لباسای زنانه، مردانه، کودکانه.

صفحه محصولات: هر لباسی که داری بفروش بریز تو این قسمت. با تصویر و توضیحات.

نظرات مشتریان:دیگران نظراتشون رو راجع به محصولات بنویسن، بقیه بدونن که چطوریه.

محصولات ویژه و تخفیفات:اینجا می‌تونی محصولات و تخفیفات خاصتو نشون بدی.

تماس با ما: اگه مشتری سوالی داره یا مشکلی پیش میاد، اینجاست که بتونه باهات تماس بگیره.

تاریخ تحویل:به مشتریا بگو که محصولاتشون تا چه موقع میرسه.

صفحه درباره ما:یه معرفی کوتاه از خودت و برندت بنویس. مشتریا دوست دارن بدونن کی پشت این کاره. اینها فقط تعدادی از امکانات هستن که باید تو سایت فروشگاهیت داشته باشی. خوشحال میشم اگه سوال داری بپرسی!

تعرفه طراحی سایت پوشاک در شیراز

قبا از اینکه به ادامه مقاله برید ازتون میخام که یه سری به صفحه جدول قیمت طراحی سایت بزنید تا تمام ریز هزینه های طراحی سایت توی دستتون بیاد.

حتما! هر چیزی که تو هزینه طراحی سایت پوشاک در شیراز با وردپرس تاثیر داره:

کار سخت و ساده بودن طراحی: اگه طراحی ساده‌تر باشه، هزینه‌اش کمتره. اگه طراحیش پیچیده‌تر باشه، هزینه‌ها بالا میره.

تعداد صفحات و محصولات: اگه صفحات و محصولات بیشتری داشته باشی، هزینه‌ها هم بیشتر میشه.

چیزهای خاصی که می‌خوای اضافه بشه: اگه می‌خوای چیزهای خاصی مثل پرداخت آنلاین، نظرات مشتریان و… رو به سایت اضافه کنی، هزینه‌ها بالا میره.

تجربه طراح:اگه طراح تجربه بیشتری داره، هزینه‌ها ممکنه بیشتر باشن.

مدت زمان: اگه می‌خوای سریع طراحی بشه، ممکنه هزینه بیشتری بخوای پرداخت.

پشتیبانی بعد از طراحی:اگه پشتیبانی بعد از طراحی هم بخوای، هزینه اضافه میشه.

سرعت و پاسخگویی سایت:اگه می‌خوای سایتت سریع بارگذاری بشه و روی تمام دستگاه‌ها خوب نمایش داده بشه، ممکنه هزینه بیشتری بخوای پرداخت. هرچی که بخوای به سایتت اضافه کنی و هر چقدر که خواسته‌هات پیچیده‌تر باشه، هزینه‌ها هم بالا میره. اینو به یاد داشته باش که با طراح صحبت کنی و نیازها و پیشنهاداتتو بهش بگی، تا تخمین دقیق‌تری از هزینه بگیری.

خبر خوب : شما میتونید طراحی سایت اقساطی خودتون رو با شریاط پرداخت آسان به تیم لامرد وب بسپارید.

برای اینکه قیمت کلی طراحی سایت پوشاک در شیراز دستت بیاد حتما از طریق چت آنلاین با ما ارتباط بگیر.

طراحی سایت پوشاک در شیراز با وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت پوشاک در شیراز با وردپرس خیلی خوبه. اینجوریه:

آسون برای استفاده:تو وردپرس کارها خیلی راحته. مثلاً می‌تونی عکسا یا محصولاتت رو با چند کلیک بذاری.

منعطفیت: وردپرس قابلیت‌های زیادی داره. می‌تونی سایت فروشگاهیت رو به شکلی طراحی کنی که دلت بخواد.

فروش آنلاین: می‌تونی افزونه‌ها استفاده کنی تا محصولاتت رو آنلاین بفروشی و پرداخت آنلاین هم داشته باشی.

تغییرات آسون: اگه می‌خوای تغییراتی تو سایتت ایجاد کنی، نیازی به برنامه‌نویس نیست. خودت می‌تونی کارها رو انجام بدی.

قالب‌های زیبا:قالب‌های زیبا و طراحی‌شده‌اند وجود دارن که می‌تونی انتخاب کنی و سایتت رو به زیبایی ببری.

مدیریت محتوا:می‌تونی محتوای سایتت رو به راحتی مدیریت کنی و جدیدش کنی.

پشتیبانی بالا: وردپرس خیلی محبوبه و جامعه‌ی بزرگی از کاربرا داره، پس اگه مشکلی داری، کمک زیادی می‌تونی پیدا کنی. در کل، وردپرس برای سایت فروشگاهی یک انتخاب خوبه که ساده‌ترین چیزها رو هم باهاش می‌تونی انجام بدی.

طراحی وبسایت پوشاک در شیراز

طراحی سایت پوشاک در شیراز باید چگونه باشد؟

حتما! طراحی سایت پوشاک در شیراز به این صورته:

صفحه اصلی خوب و جذاب: وقتی کسی وارد سایتت میشه، اولین صفحه‌ای که می‌بینه باید قشنگ و جذاب باشه. عکس‌های پوشاکتو بذار تا دیده بشه.

دسته‌بندی محصولات: محصولاتت رو به دسته‌های مختلف تقسیم کن. مثلاً شلوارها، پیراهن‌ها و… تا مشتریا راحت بتونن پیدا کنن.

عکس‌های با کیفیت: عکس‌های خوب و واضح از هر محصول رو قرار بده. مشتریا دوست دارن قبل از خرید ببینن چطوریه.

توضیحات کامل: برای هر محصول توضیحات کامل بذار. رنگ، جنس، سایز و همه چیز که مشتری بدونه.

پیشنهاد مرتبط: یه قسمت بذار که محصولات مرتبط به مشتریا نشون بده. مثلاً اگه شلوار می‌خرن، می‌تونی پیراهن‌ها رو هم بهشون نشون بدی.

فیلترها و جستجو: برای راحتی مشتریا، امکان جستجوی محصولات و همچنین فیلتر کردن براساس ویژگی‌های مختلف رو اضافه کن.

سبد خرید و پرداخت: یه قسمت برای سبد خرید بذار تا مشتریا بتونن محصولاتی که می‌خوان رو اضافه کنن و بعد پرداخت کنن.

طراحی ساده و کاربرپسند: طراحی سایت پوشاک در شیراز رو طوری طراحی کن که همه بتونن راحت ازش استفاده کنن، حتی اگه تجربه قبلی تو این زمینه نداشته باشن.

تماس با ما: اطلاعات تماست رو هم بذار که اگه مشتریا سوالی داشتن، بتونن باهات تماس بگیرن یا پیام بدن.

وب‌سایت قابل دسترسی از تلفن همراه: خیلیا از تلفن همراه به سایت دسترسی دارن، پس مطمئن شو که سایتت روی تلفن همراه‌ها هم خوب نمایش داده میشه.

استفاده از رنگ‌ها و استایل‌های مناسب:** رنگ‌ها و استایل‌ها رو با دنیای پوشاکت هماهنگ کن تا سایت جذاب‌تر باشه. در نهایت، اهمیت داره که سایتت راحت و خوب کار کنه و مشتریا ازش لذت ببرن.

برندسازی با سایت فروشگاهی

 خب، برند سازی با سایت فروشگاهی یا طراحی سایت پوشاک در شیراز یعنی ایجاد یه هویت خاص برای کسب و کارت تا مشتریا بتونن به راحتی بفهمن که دارن با چه کسب و کاری سر و کار دارن. به این جوری:

اسم جذاب برای کسب و کارت انتخاب کن.

یه نماد یا نماینده ویژه برای خودت داشته باش، مثل لوگو.

استایل طراحی مشخصی داشته باش که وقتی کسب و کارت رو ببینن، بفهمن که اینجا برند تو‌ست.

پیام‌ها و متن‌هایی داشته باش که شخصیت و اهداف کسب و کارت رو نشون بده. کلن، برند سازی به کمک این چیزا می‌تونه کسب و کارت رو از رقبا متمایز کنه و مشتریا رو جذب کنه.

برند سازی با سایت فروشگاهی یعنی ترکیب هویت و شخصیت کسب و کارتان با طراحی و محتوای وب‌سایتتان تا یک تجربه یکپارچه و تشخیص‌پذیر برای مشتریان ایجاد کنید. در زیر چند مورد کلیدی در این زمینه را آورده‌ام:

هماهنگی با نام و لوگو: نام و لوگوی برندتان را بر روی سایت فروشگاهی نمایش دهید تا هماهنگی و تمایز ایجاد شود.

طراحی مشخصات بصری: از استایل منحصربه‌فردی برای طراحی وب‌سایت و انتخاب رنگ‌ها و فونت‌ها استفاده کنین که با هویت برندتان سازگاری داشته باشه.

پیام برند معین: توضیح بدین که برند شما چه ارزش‌ها، فلسفه و تعهداتی را به مشتریان ارائه می‌ده.

نمادهای تجاری: از نمادها، نشانه‌ها و الگوهای تجاری خاصی استفاده کنین که باعث شناسایی سریع و مشخص برند شما توسط مشتریان می‌شه.

توانایی ارتباط مشتری: ایجاد فرصت‌های ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق فرم‌های تماس، نظرات، پشتیبانی و اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی.

محتوای مطابق با برند: محتواهای وب‌سایت باید با پیام و ارزش‌های برندتان همخوانی داشته باشن.

تجربه کاربری برتر: ایجاد تجربه کاربری راحت و مثبت برای مشتریان با اهمیته. سادگی و بهینه‌سازی فرآیند خرید و پرداخت مهمه.

تمایز از رقبا: نشون بدین چطور برند شما از رقبا متمایزه و چه مزیت‌ها و خصوصیاتی دارد که مشتریان باید انتخاب کنن.

ارتقاء محصولات: با ارتقاء محصولات و خدماتتان، برندتان را به عنوان یک منبع اعتماد بیشتر نشان بدین. در کل، برند سازی با سایت فروشگاهی به شما کمک می‌کنه که نه تنها یک وب‌سایت دارین، بلکه یک هویت و شخصیت برندی قوی و تمایز‌دهنده ایجاد کنین. برای سفارش طراحی سایت پوشاک در شیراز با مشاورین ما در لامردوب تماس بگیرین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سیزده =