طراحی سایت فوری و سریع|فقط در 72 ساعت!

افراد زیادی که مشتاق ایجاد یک وب سایت یا فروشگاه آنلاین برای کسب و کار خود هستند، مشتاق هستند تا بدون تاخیر وارد این زمینه شوند. با این حال، آنها با عدم اطمینان در مورد چگونگی طراحی سایت فوری، سایتی که مطابق با الزامات آنها باشد و کیفیت بالا را حفظ کند دست و پنجه نرم می کنند. در این بخش، هدف ما ارائه راهنمایی در مورد رویکردی بهینه برای دستیابی به یک وب سایت حرفه ای فوری و بدون نگرانی است.

مجموعه لامرد وب یک مجموعه ای متشکل از تیم برنامه نویسی و مارکتینگ می باشد که به طور اختصاصی تمرکز خود را روی فروش و مارکتینک وبسایت ها گذاشته است.
ما در تلاش بودیم و هستیم تا نهایت رضایت را از مشتریان و کارفرمایانی که طی این سالیان ما را همراهی کرده اند بدست بیاوریم و خورسندیم که این امر محقق شده است.
خارج از طراحی سایت فوری که یکی از خدمات ما در این مجموعه می باشد،خدمات دیگری مثل طراحی سایت در شیراز را هم انجام می دهیم تا کارفرمایانی که در استان فارش و شهر زیبای شیراز حضور دارند بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
این نکته را هم توجه کنید که خدمات ما صرفا محدود به استان فارس نمی شود و شما در هر جای و نقطه این جهان زیبا که باشید قادر خواهید بود با استفاده از راه هار ارتباطی مجموعه،یا ما در ارتباط باشید و از خدمات ما استفاده کنید.
مجموعه لامرد وب برای تضمین خاطر مشتریان،پشتیبانی مادام العمر و همیشگی را برای تمام خدمات خود در نظر گرفته است که این ضمانت را به شما می دهد که با خیال راحت و بدون درگیری از وبسایت و خدمات مارکتینگ ما استفاده کنید و در این دنیای مجازی کسب و کار خود را به سرعت رشد دهید.

Whatsapp free icons designed by Fathema Khanom

همین الان پیام بده
(پشتیبانی 24 ساعته)

Bottega Tech Coding Skills To Get You Hired

همین الان تماس بگیر

Untitled 1

پشتیبانی مادام العمر و همیشگی

تحویل 72 ساعته

تحویل 72 ساعته

طراحی سایت فوری

هاست و دامنه رایگان

بهترین قیمت

بهترین قیمت

برای ساخت سایت فوری چیکار کنم؟

چگونه می توانم به سرعت یک وب سایت ایجاد کنم؟ بسیاری از افراد بر این باورند که می توانند وب سایتی با کیفیت بالا در مدت زمان کوتاهی به دست آورند. با این حال، مهم است که بدانیم حتی سریع ترین و مقرون به صرفه ترین فرآیند طراحی وب سایت به بیش از یک روز نیاز دارد. صبر برای توسعه یک سایت با امکانات کامل با رابط کاربری حرفه ای ضروری است. مشابه طراحی سایر وب سایت ها، ایجاد یک سایت فوری شامل دنبال کردن دقیق مراحل خاص است.
xvhpd

ویژگی‌های طراحی سایت ارزان و فوری

هنگامی که قصد دارید یک وب سایت سریع ایجاد کنید، درک ویژگی های کلیدی یک سایت فوری با کیفیت بالا بسیار مهم است. در نظر گرفتن تمام این امکانات و ویژگی ها هنگام سفارش طراحی وب سایت سریع، مهم است.

پیاده سازی اصول سئو برای ساخت سایت فوری
رعایت اصول سئو و بهینه سازی سایت هنگام ایجاد هر نوع وب سایتی ضروری است. رعایت اصول سئو در فرآیند طراحی، بهینه سازی کدنویسی سایت را تضمین می کند. عدم انجام این کار ممکن است به مرور زمان به مشکلات سئو منجر شود. تیم طراحی لامرد وب اصول سئو و بهینه سازی سایت را در ساخت وب سایت خود به دقت رعایت کرده است.

اولویت دادن به تجربه کاربری در طراحی وب سایت فوری 
جذابیت بصری یک وب سایت به طور قابل توجهی بر جذب و حفظ کاربر تأثیر می گذارد. بنابراین، تمرکز بر ایجاد یک طراحی گرافیکی جذاب و رابط کاربری هنگام طراحی وب سایت بسیار مهم است. هنگام خرید یک وب سایت، مطمئن شوید که دارای گرافیک مدرن و جذاب است. برای بررسی کیفیت طرح های این شرکت، نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید.

هدف ما در طراحی سایت فوری لامرد وب،کمک به کسب و کار ها برای راه اندازی طراحی وبسایت فوری با کمترین هزینه است.

تمامی وبسایت های طراحی شده استاندارد های کیفی را دارا هستند و  پشتیبانی فنی کاملا رایگان و مادام العمر دارند.

مجموعه لامرد وب در تلاش است تا رضایت کامل مشتریان را جلب نماید و مشتریان با خاطره خوب از ما خدمات بگیرند،لذا بر همین اساس تیم ما شبانه روزی برای کسب و کار هایی که نیاز به طراحی سایت فوری دارند و برای کسب و تجربه فروش های چند برابری در فضای آنلاین،از طریق وبسایت عجله دارند،در تلاش هست که حداکثر تا 72 ساعت وبسایت آنها را با تمام امکانات حرفه ای همراه با آموزش کامل صفر تا صد پنل مدیریت وبسایت به آنها تحویل نماید.
برای اطلاعات و کسب مشاوره بیشتر کافیست تا از طریق تماس با کارشناسان لامرد وب یا از طریق واتساپ ارتباط بگیرید.
ما منتظر صدای گرم شما هستیم.

اگر شما به عنوان مدیر و موسس یک بیزنس بخواهید کسب وکارتان را گسترش بدهید و در تمام نقاط کشور اقدام به یک شعبه کنید،به نظر شما بهترین راه حل چیست؟ آیا در تمام نقاط کشور اقدام به ساخت یک فروشگاه آفلاین میکنید یا از تیم لامرد وب برای طراحی سایت فوری کمک میگیرید؟ قطعا راه انداری فروشگاه افلاین در تمام نقاط کشور باعث بالا رفتن هزینه ها و عدم مدیریت صحیح و اصولی آنهاست.اگر شما به این فکر هستید پس بیهوده زمان خود را از دست ندهید و صفحه این مرورگر را ببندید. اما اگر گرینه دوم،ینی طراحی سایت فوری را انتخاب کرده اید به شما تبریک میگویم زیرا شما الان صاحب یک فروشگاه با میلیون ها مشتری از سر تا سر دنیا هستید. پیشنهاد لامرد وب این است که بجای این که لقمه را دور سر خودتان بچرخانید و بعد نوش جان کنید،از خدمات طراحی سایت فوری ما استفاده کنید که با کمترین هزینه،در سریع ترین زمان شعبه ای را در تمام جهان افتتاح میکنید.

طراحی سایت سریع در لامرد وب

 

طراحی سایت می‌تونه به فروش و رشد کسب و کار شما کمک‌های مهمی ارائه بده. در زیر به برخی از این کمک‌ها اشاره می‌کنم. اگه هنوز سایت نداری، بهت توصیه می‌کنم که هر چه سریعتر بری دنبالش. لامردوب برای شما طراحی سایت سریع انجام میده و در کمترین زمان ممکن می‌تونین سایتتون رو راه‌اندازی کنین. حالا شاید بپرسید که طراحی سایت فوری و به موقع چه مزیت‌هایی داره؟؟با من همراه شو تا متوجه بشی.

شما می‌تونین با هر کسب و کاری از طراحی سایت فوری بهره‌مند بشین. امروزه بیزینس‌های موفق زیادی توی این عرصه با هم رقابت می‌کنن که باعث شده کسب و کار خودشون رو رشد بدن. اگر فرصت این رو ندارید که هفته‌ها صبر کنید بهتره طراحی سایت خود را به یک گروه حرفه‌ای بسپارین ما به شما می‌گوییم که اصلاً نگران تولید محتوا نباشین. لامرد وب به شما کمک می‌کنه تا در این عرصه پیشرفت کنین. شما می‌تونین سایت خود را طی ۷۲ ساعت آماده تحویل بگیرین!

طراحی سایت فوری برای چه افراد و کسب و کار هایی مفید است؟

در سال های اخیر کسب و کار های زیادی با بهره گیری از فن دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) توانسته اند در چند سال اول شاهد رشد کسب و کار خودشان باشند.

امروزه اکثر بیزینس های موفق و تجربه دیده به این باور رسیده اند که بدون ورود به عرصه ی آنلاین تقریبا ر قابت با رقبا امری محال و نشدنی است.

ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ لامرد وب  با اقدام به طراحی سایت فوری و با استفاده از تیم متخصص و کار بلد در این زمینه،مشتاقانه آماده خدمات دهی و همراهی شما در این مسیر هستیم.

اگر فرصت این را ندارید که هفته ها صبر کنید تا شاید وبسایت شما آماده شود،اگر برای دیدن وبسایت خود در پوستتان نمی گنجید یا اینکه به شدت و بی صبرانه منتظر رشد چشمگیرکسب و کارتان هستید دقیقا به جای درستی آمده اید،دوای در شما در دستان ماست.
طراحی سایت فوری یک راهکار مناسب و عالی برای آن دسته از افرادی است که می خواهند در کمترین زمان ممکن وبسایتشان آماده شود و زمان کافی برای صبر کردن ندارند.
معمولا برای تسریع این روند طراحی سایت فوری،شما باید اطلاعاتی که میخواهید در وبسایت درح شود را از قبل آماده و مهیا کرده باشید تا مدت زمانی که قرار است صرف طراحی شود بیهوده تلف نشود.

ظهور سایت سازان فوری روشی را که افراد و کسب و کارها حضور آنلاین خود را ایجاد می کنند متحول کرده است. تنها با چند کلیک، یک وب‌سایت کامل با قالب‌های قابل تنظیم، رابط‌های کاربرپسند و قابلیت‌های تجارت الکترونیکی می‌تواند راه‌اندازی شود. این راحتی کارآفرینی دیجیتال را دموکراتیک کرده است و به هر کسی که چشم‌اندازی دارد این امکان را می‌دهد تا به سرعت و اقتصادی آن را زنده کند.

علاوه بر این، سایت‌های فوری چابکی بی‌نظیری در پاسخگویی به تقاضاهای بازار ارائه می‌دهند. از طریق به روز رسانی آسان محتوا و تجزیه و تحلیل یکپارچه، کسب و کارها می توانند به سرعت استراتژی ها را تغییر دهند و از روندهای نوظهور سرمایه گذاری کنند. این سازگاری پویا آزمایش و نوآوری سریع را قادر می‌سازد و سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا در مناظر رقابتی جلوتر بمانند.

علاوه بر این، ماهیت ساده سایت‌های فوری، فرهنگ خلاقیت و آزمایش را تقویت می‌کند. با حذف موانع فنی، افراد آزادند تا طرح‌های جسورانه و ایده‌های مخرب را بدون سرمایه‌گذاری سنگین یا زمان‌بندی توسعه طولانی بررسی کنند. این قابلیت دسترسی موجی از نوآوری های مردمی را برمی انگیزد که کل اکوسیستم وب را به جلو می راند.

 
 

 

 

طراحی سایت فوری

سفارش سایت فوری از لامردوب با اقساط

در این نسل نوآورانه و روبه رشد و خلاق صاحبان مشاغل مزایای بزرگترهای وبسایت پی بردند. اگر در مورد استفاده از طریق وبسایت فوری برای کسب و کار خود مطمئن نیستید و تمام محتوای این صفحه را مطالعه کنید زیرا به شما در اخذ تصمیم‌گیری کمک بزرگی خواهد کرد.

مزایای طراحی سایت فوری برای کسب و کار

آمارهای به دست آمده و بررسی شده توسط ما نشان دهنده رشد 291.2 میلیارد دلاری در برخی کشور ها است. این خبر بسیارخوبی است اما نه برای همه مدیران کسب و کارها…

آیا طراحی سایت فوری مناسب همه مشاغل و کسب و کار هاست؟ بگذارید با این سوال ذهن شما را درگیر کنیم که هدف شما از کسب و کارتات چیست؟ آیا میخواهید تجارت و بیزنیس شما جهانی شود؟ آیا فروش بیشتری میخواهید؟ سود بیشتر چطور؟

اگر پاسخ شما به این سه سوال بالا خیر است،نیازی به ادامه مطالعه نخواهید داشت به این علت که محتوا این مقاله مناسب شما نیست و زمان خود را بیهوده هدر میدهید. از طرفی،اگر پاسخ شما به این سوالات بله است،کسب و کار شما به یک وبسایت نیاز دارد.

اگر در این دسته قرار میگیرید لامرد وب میتواند در این مسیر شما را به خواسته تان یعنی فروش در بازار آنلاین برساند. همچنین  سفارش طراحی سایت اقساطی نیز در مجموعه لامردوب ممکن است.

تجارت شما حتی اگر به صورت آفلاین هم باشد مطمعن باشید که بازار آنلاین هم دارید. همانطور که گفته شد 97 در صد از مردم قبل از هر خریدی چه محصول باشد چه خدمات شرکتی را که قصد دارند آنلاین دریافت کنند،جستجو می کنند و قطعا بیزنس و کسب و کار شما هم از این قاعده مستثنی نیست.

از این افراد باید استفاده کنید،این افراد مشتریان بالقوه شما هستند که گیج و مبهوت به دنبال یک شرکت یا فروشگاهی هستند که از انها به صورت آنلاین خدمات دریافت کنند،بزرگترین کاری را که می توانید در حق این افراد کنید این است که با ورود  به دنیای آنلاین به آنها کمک کنید.

ایا الان آماده کمک هستید؟

مزایای طراحی سایت برای کسب و کار شما

اگر هنوز شک دارید که ایا طراحی سایت برای کسب و کار شما مفید است یا نه ما به شما پیشنهاد میکنیم با انجام دادن یک کار،فقط یک کار خود را از این دودلی و شک و تردید نجات دهید.

برای این کار کافیه حوزه خدمات و بیزنسی که در اون دارید فعالیت میکنید رو در گوگل چستجو کنید و آنگاه متوجه حضور رقبای خود خواهید شد.

اگر امروز برای طراحی سایت اقدام نکنید قطعا فردا دیر خواهد بود. همانطور که بیل گیتس، ثروتمند ترین مرد جهان هم تایید میکند و کسب و کار ها را مخاطب خود قرار می دهد:

اگر کسب و کار شما در اینترنت نباشد، کسب و کار شما از بین خواهد رفت…

طراحی سایت فوری

آیا کیفیت طراحی سایت فوری به نسبت سایر وبسایت ها پایین تر است؟

تمام وبسایت های طراحی شده در شرکت لامرد وب به صورت فوری و با کیفیت حداکثری انجام میشود و به مشتریان عزیز تقدیم می­شود.

به هیچ عنوان این وبسایت ها کیفیت پایین تری نخواهند داشت نسبت به وبسایت هایی که در بازه زمانی بیشتری طراحی می­شوند.

طبیعی است که دراین نوع وبسایت به دلیل فوری بودن و نهایت حداکثری از زمان نمی توان تعامل کافی را با کارفرمایان عزیز انتظار داشت گرچه تیم برنامه نویسی ما تمام تلاش خود را خواهد کرد که تفاوتی چه از لحاظ گرافیکی و چه از لحاظ فنی با سایر وبسایت ها نداشته باشد.

مزایای طراحی سایت فوری با وردپرس در لامرد وب

آپدیت فوری افزونه ها

شرکت ما به علت استفاده از زیر ساخت های حرفه ای که با سیستم وردپرس هماهنگ است،این قابلیت را دارا می باشد که به محض منتشر شدن نسخه جدیدی از هسته وردپرس یا افزونه های موجود در قالب،به طور خودکار تمام سیستم را آپدیت و بروز می کند و تمام این مراحل از طریق ایمیل به مدیریت اطلاع رسانی خواهد شد.

تنوع در طراحی ها

ما در لامرد وب تمامی وبسایت ها را مطابق با نظر و سلیقه مشتری طراحی کرده و این اطمینان را به مشتریان گرامی میدهیم که هیچ گونه از وبسایت های طراحی شده توسط تیم لامرد وب مشابه یکدیگر نیستند و کاملا از نظر طراحی منحصر به فرد خواهند بود.

راه اندازی سریع و فوری

با انتخاب سایت های فوری لامرد وب حداکثر تا 72 ساعت صاحب یک وبسایت کاملا یونیک و کاملا استادارد از لحاظ طراحی و فنی خواهید داشت.

 
 

 

 

افزایش سرعت لود وبسایت

یکی از معیار های شرکت گوگل برای رتبه بندی وبسایت ها،بهره مندی وبسایت از سرعت بالا می باشد.
سرعت وبسایت،خود شامل معیار هایی از جمله بهینه سازی تصاویر،بهینه سازی سورس کد و فشرده کردن آنها و…
امروزه با وجود عصر اینترنت دسترسی به موقع و با سرعت به اطلاعات نوعی مزیت محصوب میشود که این مورد یکی از فاکتور ها و معیار های رتبه بندی گوگل هم می باشد،بنابراین شما با داشتن سرعت سایت بالا یک تجربه کاربری خوب هم برای مخاطبان سایت خود رقم خواهید زد که خود به نوعی حس ارزشمندی شما به مشتریانتان را میرساند.

متخصصین و کارشناسان شرکت طراحی سایت لامرد وب از بهترین زیرساخت های فنی و پلاگین ها معتبر برای افزایش سرعت لود سایت استفاده کرده اند به صورتیکه هیچ نوع اختلالی در نظر ادمین سایت و آنچه که مخاطبان میبینند وجود نداشته باشد.

تغییر فوری صفحات وبسایت

زمانی که بدون نیاز به ورود و لاگین شدن به پنل ادمین بتوانید المان هایی از جمله متن ها ،تصاویر و … را ویرایش کنید قطعا زمان کوتاهی را برای ویرایش در مقایسه با لاگین شدن و ورود به پنل ادمین صرف خواهید کرد.

تنوع در افزونه های برنامه نویسی شده

بنا به درخواست و نیاز مشتریان سایت های طراحی شده توسط لامرد وب،وردپرسی هستند.
وردپرس به شما این امکان را خواهد داد که اگر در آینده نیاز به توسعه وبسایت خود داشتید بتوانید با هزینه کم و اقتصادی با استفاده از افزونه های از قبل آماده شده و یا برنامه نویسی افزونه های اختصاصی بتوانید در مدت زمان کم و هزینه کم وبسایت خود را توسعه دهید،که همین موضوع باعث افزایش و انعطاف پذیری بسیار بالای وبسایت های ما شده است.

بروزرسانی سایت ها به راحتی و بدون دغدغه

علم هر روز و هر روز در حال پیشرفت هست،به طوری که اگر بخاهیم صرفا به دانسته های سابق خود اکتفا کنیم پیشرفتی در جهان رخ نخواهد داد،در نرم افزار ها هم به همین شکل خواهد بود.
لذا ما برای راحتی و صد البته تامین امنیت کامل وبسیات های مشتریانمان،این امکان را فراهم کرده ایم که در صورت نیاز به بروزرسانی وبسایت،تنها با یک کلیک تمام سیستم خود را به آخرین نسخه منتشر شده آپدیت کنید.

قیمت مناسب نسبت به کیفیت ارائه شده

در تیم لامرد وب تمام تمامی هزینه ها نسبت به کیفیت ارائه شده مناسب و به صرفه هستند و شما می توانید از اینکه در جای مناسبی میخواهید سرمایه گزاری کنید مطمئن باشید.

هیچ چیز اتفاقی نیست،حتی خواندن این مقاله…

طراحی سایت ارزان و فوری

سوالات متداول طراحی سایت فوری

چگونه میتوانم برای طراحی سایت فوری اقدام کنم؟

ما به شما پیشنهاد میکنیم که قبل از ثبت سفارش طراحی سایت فوری و سریع،با مشاوران ما در تماس باشید تا همکاران ما شما را در تصمیم گیری کمک کنند.
ما هر روزه با ده ها مشتری ارتباط داریم و به لطف الله به این مهارت رسیده ایم که بتوانیم نیاز های مشتری را فقط با مشاوره رایکانی که در اختیار شما قرار داده ایم پیدا کنیم.

رعایت به اصول تجربه کاربری در طراحی سایت ارزان و فوری

مهم است که اصول تجربه کاربر را در اولویت قرار دهید. جذابیت بصری یک وب سایت به طور قابل توجهی بر تعامل کاربران تأثیر می گذارد. بنابراین هنگام انتخاب خدمات طراحی سایت ارزان و فوری، گرافیک مدرن و چشم نواز را در اولویت قرار دهید. برای بررسی کیفیت تیم طراحی، نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید.

طراحی سایت فوری و ارزان با دسترسی کامل به پنل مدیریت

برخلاف سایر شرکت هایی که طراحی وب سایت ارزان و فوری را ارائه می دهند، این سرویس دسترسی مداوم به سایت شما و کد منبع آن را فراهم می کند،لامرد وب تضمین می کند که شما کنترل کاملی بر وب سایت خود دارید و به شما این امکان را می دهد که تغییرات لازم را به راحتی انجام دهید.

 
 

 

 

آیا قیمت طراحی سایت ارزان وفوری گران تر از بقیه وبسایت ها است؟

خیر،معیار موثر بر قیمت طراحی سایت ها نوع وبسایت ها است که می تواند فروشگاهی،شرکتی،آموزشی و… باشد.
ولی ساخت فوری سایت به معنی گران تر بودن هزینه آن نیست،بلکه به این معنی است که از قبل دمو آن طراحی شده است و این مدت زمان را دیگر نیازی نیست سپری کنید.

طراحی سایت ارزان و فوری برای چه کسانی مناسب است؟

طراحی سایت سریع و فوری مناسب افرادی است که از لحاظ زمانی محدود هستند و دوست دارند هر چه سریع تر وبسایت خود را در اختیار داشته باشند.

چه تفاوتی بین ساخت سایت فوری و طراحی انواع سایت است؟

هیچ تفاوتی در کیفیت ما بقی سایت ها با طراحی سایت سریع وجود ندارد،بلکه ساخت سایت فوری صرفا و فقط از لحاط مدت زمان تحویل با بقیه طراحی ها متفاوت است و شما زمان کمتری را برای تحویل این پروژه سپری می کنید.

 
 

 

 

سخن آخر

رسالت تیم لامرد وب کمک به کسب و کارها و به درآمد رساندن و رشد آنهاست.
ما مفتخریم که شما تیم تخصصی لامرد وب را برای طراحی سایت فوری خود انتخاب کرده اید و وظیفه خود می دانیم که تا آخرین لحظه همراه شما باشیم.
ما پاسخ اعتماد شما را با کیفیت خدمات خواهیم داد.

4 پاسخ

  1. سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم که پشتیبانی شما به چه شکل هست؟
    و اینکه چه مدت زمان طول میکشه وبسایت ما آماده بشه

    1. سلام و درود
      پشتیبانی خدمات طراحی وبسایت،مادام العمر هست و این پشتیبانی همیشگی خدمتتون ارائه میشه.
      مدت زمان طراحی وبسایت فوری هم حداقل 72 ساعت هست که باز بسته به امکانات وبسایت شما متغیر خواهد بود.

    1. سلام مریم جان
      هزینه هاست و دامنه در سایت فوری به طور کامل توسط ما پرداخت میشه و نیازی به پرداخت هزینه توسط شما نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + یک =